Trade Desk مشخصات ویدیوی IAB را پذیرفته و پذیرش را تقویت می کند

هویج بیشتر از چوب

به گفته پیتر کانها، زمانی که آزمایشگاه فناوری IAB برای اولین بار مشخصات جدید را در ماه مارس قدیس اعلام کرد، تحلیلگران پیش‌بینی کردند که ممکن است تا شش ماه طول بکشد تا به‌روزرسانی‌ها به جرم بحرانی لازم برای تشویق به پذیرش در مقیاس وسیع برسد، اگرچه افزایش فنی مورد نیاز نسبتاً سبک است. ، مدیر عامل مدیریت تبلیغات در Sovrn.

اما ایمیلی که توسط The Trade Desk در ماه مارس برای شرکای طرف عرضه ارسال شد، نشان‌دهنده یک جدول زمانی مناسب‌تر است.

در قسمت اول ایمیل، The Trade Desk یک ابتکار جدید را با محوریت کارایی موجودی، بخشی از تلاش بزرگتر شرکت برای کاهش کسر کردن موجودی در جریان پیشنهاد توضیح داد. این بخش از شرکای طرف عرضه خواست تا تنظیمات لازم را در پروتکل پیشنهادی خود تا اول ژوئن انجام دهند.

در بخش دوم، The Trade Desk اعلام کرد که مشخصات ویدیویی IAB را که اخیراً تصویب شده است، پذیرفته است، اما هیچ مهلتی برای دیگران برای انجام همین کار ارائه نکرده است.

در نتیجه، برخی از SSPها و ناشران، طبق مصاحبه با شش SSP، این دو طرح و جدول زمانی آنها را با هم ترکیب کردند.

سردرگمی برخی ناشران را به وحشت انداخت، زیرا پیامدهای تجاری تغییر نامشخص است و جدول زمانی 1 ژوئن به آنها زمان کمی برای آماده سازی یا پیش بینی مناسب می داد.

با این حال، چنین ترس هایی – در حال حاضر – بی اساس هستند. به گفته ویل دوهرتی، مدیر توسعه موجودی در The Trade Desk، میز تجارت مشخصات جدید را پذیرفته است، اما هیچ برنامه ای برای جریمه کردن یا کاهش تقاضای شرکای طرف عرضه که مطابقت ندارند، ندارد.

نیاز به مجری

علاوه بر پیامدهای تجاری پذیرش استاندارد جدید، تایید فوری مشخصات ویدیو توسط Trade Desk نشان دهنده نقش فزاینده مهم آن به عنوان یک واسطه قدرتمند در اکوسیستم فناوری تبلیغات است.

فضای DSP بسیار پراکنده شده است. Ari Paparo، مدیر عامل Marketecture Media گفت: میز تجارت اهمیت بسیار بیشتری دارد. “آنها سابقه بسیار تهاجمی نسبت به عرضه با کیفیت را نشان داده اند.”

پاپارو به تصمیم تاثیرگذار شرکت فناوری تبلیغات در سال گذشته برای بستن مناقصه باز گوگل به عنوان یک مسیر عرضه اشاره کرد و پس از آن، همانطور که Adweek برای اولین بار گزارش داد، دو DSP دیگر از آن پیروی کردند.

این اولین بار نیست که یک DSP قدرتمند به تبدیل یک مشخصات از سیاست به واقعیت بازار کمک می کند. به گفته کین، پروتکل ads.txt، که شفافیت را به زنجیره تامین برنامه‌ای می‌افزاید، به دلیل اجرای DSP، به‌ویژه DV360 گوگل، جریان اصلی‌تر شد.