TelevisaUnivision پخش Super Bowl را به Upfront Pitch اضافه می کند

از زمانی که Speciale در سال 2022 روی صحنه رفت، TelevisaUnivision بیش از 110 نام تجاری جدید را به مجموعه خود اضافه کرد و اکنون بیش از 150 مشتری در برابر نمودار داده های خانگی اسپانیایی این شرکت فعال هستند.

در طول سال گذشته، این نمودار 85 درصد از خانواده های اسپانیایی تبار ایالات متحده را پوشش می دهد. اکنون به نزدیک به 100 درصد رسیده است.

«دلیلی که من در مورد اندازه‌گیری صحبت می‌کنم این است که برای دهه‌ها بسیار کم شمارش شده و کمتر نمایندگی شده‌ایم. در حال حاضر، با بسیاری از مکالمات که با داده های بزرگ در جریان است، ما باید به آن تکیه کنیم.

این شرکت از راهکار پنل Big Data Plus Nielsen استفاده خواهد کرد، که Speciale معتقد است گام بزرگی برای سهام در صنعت است.

اسپشالیه در سخنرانی روز سه شنبه گفت: “بالاخره ارزی وجود دارد که در آن اسپانیایی ها و رفتارهای رسانه ای آنها به دقت اندازه گیری می شود.”

مدیران ارشد هیوندای، ولز فارگو، اکسپدیا و فچ در یک ویدیوی از پیش ضبط شده ظاهر شدند و در مورد مشارکت خود با TelevisaUnivision و تمایل به مخاطبان اسپانیایی و همچنین نتایج کسب و کار بحث کردند.

Speciale می‌گوید: «من می‌توانم تا زمانی که صورتم آبی باشد صحبت کنم، اما وقتی بازاریابان از دیگر بازاریابان می‌شنوند، طنین‌اندازی بسیار قوی‌تری دارد.

محتوای جدید ورودی

پیرلوئیجی گازولو، مدیر عامل سرویس استریم، علاوه بر ترویج رشد Vix، گفت که 80 درصد از مصرف به محتوایی می رسد که هیچ شرکت رسانه ای دیگری ندارد.

Gazzolo گفت: «نکته مهم این است که 63 درصد از کاربران Vix نسبت به مخاطبان انبوهی که ما به صورت خطی خدمات ارائه می‌کنیم، افزایش می‌یابند، که به معنای دسترسی بیشتر در بین پلتفرم‌ها برای همه شماست.

و این محتوا نیز در حال رشد است.

در Vix، ایلیا کالدرون میزبان سریال جدید جنایی واقعی Señales Del Crimen خواهد بود و Angelique Boyer و Sebastian Rulli در El Extraño Retorno de Diana Salazar که اقتباسی از تله‌نوولای محبوب است، بازی خواهند کرد. و به عنوان بخشی از یک معامله اولیه با Eugenio Derbez، Vix در حال توسعه سری جدید Circo Gomez است.

TUDN و TelevisaUnivision همچنین چهل و هشتمین دوره کوپا آمریکا را که برای دومین بار در تاریخ در ایالات متحده میزبانی می شود، پخش خواهند کرد.

هرگز حول مسائل نرقصید

در حالی که بازاریابان ممکن است هنوز در مورد حرکات رقص نمادین Speciale در سال گذشته صحبت کنند، امسال چیز جدیدی برای گفتگو در مورد آن خواهند داشت.

Speciale برای تمرین و بازی فوتبال با ستاره های لیگ مکزیک به مکزیکوسیتی سفر کرد و با تیم زنان در برابر تیم مردان مبارزه کرد. او سپس برای یک مسابقه به استادیوم آزتکا رفت و زمانی را با گویندگان، از جمله تماس “گوووووول” خودش گذراند – و همه اینها در ویدیو ضبط شد.

Speciale گفت: “من دقیقاً به اندازه همه افراد یاد می‌گیرم، و تمام کاری که انجام می‌دهم آموزش، آموزش، آموزش مشتریانمان است، و این راهی بود تا آن را به آنها نشان دهم، و از آن لذت ببرم، و آن را زنده کنم.” .