Supergoop کرم ضد آفتاب را از طریق لنز AR Snapchat جشن می گیرد

شرکت ضدآفتاب Supergoop از طریق آخرین کمپین خود به نام Solar Powered Freedom، استفاده روزانه از محصولات SPF را تشویق می کند.

این کمپین استفاده از محصولات SPF را جشن می گیرد و مردم را تشویق می کند که به جای دوری از نور خورشید، وقت خود را در بیرون از خانه بگذرانند.

کمپین Solar Powered Freedom بزرگترین سرمایه گذاری Supergoop در بازاریابی برند تا به امروز است. این کمپین شامل تبلیغات خارج از خانه در شهرهای منتخب، تبلیغات پستی مستقیم و مشارکت تأثیرگذار است. این کمپین همچنین دارای یک لنز واقعیت افزوده اسنپ چت است که هدف آن دسترسی به جوانان است.

تصویر

لنز AR از دوربین جلوی گوشی استفاده می‌کند و کاربر را در پس‌زمینه‌های مختلف مرتبط با فعالیت‌های خارج از منزل، مانند پیاده‌روی یا گذراندن وقت در ساحل، قرار می‌دهد. افراد می‌توانند برای مشاهده خود در پس‌زمینه‌های مختلف، روی پیکان تازه‌سازی ضربه بزنند.

بسته به پس‌زمینه، افکت‌های AR متفاوتی ممکن است روی صفحه ظاهر شوند. به عنوان مثال، پس زمینه ساحل یک حوله ساحلی AR و عینک آفتابی را به ظاهر بیننده اضافه می کند.

بریتانی لبلانک، مدیر ارشد فناوری سوپرگوپ، می‌گوید: «آزادی با انرژی خورشیدی در مورد بازنگری در رابطه ما با خورشید است – در آغوش گرفتن آن، به جای مسدود کردن آن». ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که این دیدگاه تازه را از طریق کمپینی زنده کنیم که از افراد واقعی تجلیل می‌کند که از هر لحظه کاری که دوست دارند، بیرون زیر نور خورشید بهترین استفاده را می‌برند. در سوپرگوپ، ما به اهمیت زندگی آزاد، در حالی که هنوز با SPF محافظت می‌شویم، باور داریم. هدف ما در اینجا این است که به دستیابی به مخاطبان جدید ادامه دهیم، مردم را از تجربیات منفی ضد آفتاب و احساسات در مورد قرار گرفتن در معرض نور خورشید رها کنیم، تا ماموریت خود را در مورد SPF هر روز پیش ببریم.