Scope3 پلاگین جدید Climate Shield را برای DSP ها راه اندازی کرد

کاهش انتشار کربن در حالی که CTR را بهبود می بخشد

Scope3 نتایج آزمایشی شش ماهه فناوری پشت Climate Shield را در هفته جهانی بازاریاب فدراسیون جهانی تبلیغ‌کنندگان در سال 2023 در استانبول در پایان آوریل ارائه کرد. این شرکت ادعا کرد که ردپای کربن تبلیغات دیجیتال را برای تبلیغ‌کنندگان شرکت‌کننده Audi، Diageo، Mastercard، Philips، Reckitt و Sanofi کاهش می‌دهد، در حالی که حداقل اثربخشی تبلیغات را حفظ می‌کند و در برخی موارد KPIهای تجاری مانند نرخ کلیک را بهبود می‌بخشد.

برای به دست آوردن و حفظ این اعتماد، ما باید در هر کاری که انجام می دهیم از پایداری و اخلاق حمایت کنیم.

Raja Rajamannar، مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات، Mastercard

شریل گورین، مدیر استراتژی برند جهانی و نوآوری در Mastercard، از طریق ایمیل به Adweek گفت: «کار با شرکای قابل اعتماد برای آموزش ما در زمینه‌هایی که می‌خواهیم در آن پیشرفت کنیم، مهم است. “این شامل درک اینکه چگونه برنامه بازاریابی ما به محیط کمک می کند و خودمان را آموزش می دهیم تا بفهمیم چه کاری می توانیم بهتر انجام دهیم.”

Scope3 برخی از داده‌های آزمایشی آئودی و سانوفی را با Adweek به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد آئودی 52 درصد از انتشار کربن ناشی از تبلیغات دیجیتال خود را در حین استفاده از ابزار کاهش داده و نرخ کلیک را تا 65 درصد افزایش می‌دهد. سانوفی شاهد کاهش سه برابری نرخ هزینه به ازای هر خرید خود در میان افزایش نرخ تکمیل ویدئو بود.

مسترکارت هنوز در حال نهایی کردن داده های خود است، در حالی که فیلیپس، دیاژو و ریکیت اعداد خود را تا زمانی که تجزیه و تحلیل های بیشتر، از جمله اینکه چگونه این فناوری بر اعداد فروش تأثیر می گذارد، محرمانه نگه می دارند.

راجا راجامانار، مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات مسترکارت از طریق ایمیل به Adweek گفت: «مصرف‌کنندگان آگاه بازاری پرمشقت ایجاد کرده‌اند که در آن اعتماد به برند برای موفقیت کسب‌وکار ضروری است. برای به دست آوردن و حفظ این اعتماد، باید از پایداری و اخلاق در هر کاری که انجام می‌دهیم حمایت کنیم.»