Peacock 704 میلیون دلار از دست داد و به 22 میلیون مشترک رسید

در صندلی راننده

از نظر آینده این شرکت، NBCUniversal عجله ای برای یافتن جایگزین دائمی برای Shell ندارد.

کاوانا گفت: «روش من برای نظارت بر NBC کاملاً پایدار است.

“در حالی که من باید کمی سخت تر کار کنم، و صادقانه بگویم، من برای انجام این کار انرژی دارم … و از آنجایی که قرار است برای مدت طولانی اینجا باشم، در واقع فکر می کنم که این برای من و برای شرکت خوب است. کاوانا گفت که در درازمدت، «هیچ جدول زمانی» و «هیچ فشاری» برای انجام کاری غیر از «اطمینان از اینکه کسب‌وکارها به صدا در می‌آیند» وجود ندارد.

NBCU اخیراً به Adweek گفته است که خروج شل تأثیر عمده‌ای بر ارائه هفته آینده این شرکت نخواهد داشت، زیرا لیندا یاکارینو، رئیس تبلیغات و مشارکت جهانی، و مارک مارشال، رئیس فروش تبلیغات NBCU و مشارکت مشتریان، همیشه رهبری می‌کنند. رویداد