Oatly و Minor League Baseball یک مشارکت منحصر به فرد تشکیل می دهند

تورکو گفت: “غرور این است که ما بهترین تلاش خود را می کنیم.” “گاهی اوقات، ما آن را درست می دانیم، و گاهی اوقات نه، زیرا شاید ما بیسبال را به خوبی برخی از حامیان مالی دیگر نمی شناسیم.”

این برند از سال 2024 این پلتفرم خلاقانه را به همراه ایجاد مسابقات احتمالی بین Oatly و تیم‌ها و بازیکنان خاص بررسی خواهد کرد. جزئیات دیگر شراکت این فصل هنوز در مراحل شکل گیری است – مانند یک سریال محتوای اجتماعی – برای قرارداد چهار ساله که راون گفت که “به دنبال تکامل و احتمالاً تمدید آن است.”