لاروکا گفت: «کاری که ما برای خوبی بازی انجام میدهیم در واقع الهامبخش است و به طول عمر آن دامن میزند. فعال کردن آن در چندین کانال
USGA قبلاً با BBDO و Zambezi در تلاش های کمپین کار می کرد.
کارمایکل لینچ مدیا با هدف گسترش آگاهی از برند و آشنایی با USGA و روشهای متعددی که این سازمان برای متحد کردن، نمایش، اداره و پیشبرد بازی کار میکند، خواهد بود. این آژانس به فروش بلیط برای رویدادهای قهرمانی USGA، فعال کردن کارهای خلاقانه برند توسعهیافته توسط MullenLowe، و افزایش ابتکارات و فعالسازیهای USGA، بهرهگیری از تخصص جستجو و شرکای رسانهای استراتژیک خود برای طراحی برنامهها برای هر سطح از علاقهمندان به گلف کمک خواهد کرد.
نیل گودسپید، مدیر رسانه و شریک ارشد Carmichael: «استفاده استراتژیک ما از دادههای مکان باعث میشود پیامرسانی در بازارهای کلیدی که منجر به بزرگترین مسابقات قهرمانی میشوند، از جمله استفاده از تأثیرگذاران محلی برای به اشتراک گذاشتن عشق خود از بازی با مخاطبان به روشهای جدید، غیرقابل چشم پوشی شود. لینچ مدیا، به Adweek گفت.
به گفته لاروکا، برخی ممکن است گلف را به عنوان یک ورزش نخبه گرایانه ببینند، اما USGA این بازی را در هر سطحی، از جوانان گرفته تا بزرگسالان، به نمایش می گذارد، که با مجموعه ای از قوانین و استانداردهای مدرن اداره می شود، اما همچنین به پیشرفت بازی از طریق پایداری و فراگیری کمک می کند.
ما معتقدیم که هر کسی در هر سطحی می تواند به کسی تبدیل شود که در این بازی زندگی می کند. و این چیزی است که ما با MullenLowe روی ایجاد آن کار می کنیم.» LaRocca گفت.
اولین اثر از MullenLowe قبل از مسابقات آزاد مردان ایالات متحده، که در اواسط ژوئن در LA Country Club در حال پخش است، با کارهای بیشتر برای ترویج مسابقات آزاد زنان ایالات متحده در Pebble Beach در ماه ژوئیه منتشر خواهد شد.
لاروکا گفت: “ما در هر جنبه ای از بازی سرمایه گذاری می کنیم و واقعاً ارتقای سطح بازی زنان یکی از اولویت های اصلی ما است.”
این یک پیروزی بزرگ دیگر برای مولن لو است. این آژانس که سال گذشته کریستن کاوالو را به عنوان مدیر عامل جهانی خود معرفی کرد، AOR خلاق برای KFC نام گرفت.