MullenLowe و Carmichael Lynch Media برنده حساب USGA شدند

با پایان یافتن اولین تورنمنت بزرگ گلف فصل، انجمن گلف ایالات متحده (USGA) – سازمانی که در خدمت، اداره و ترویج بازی است – دو آژانس جدید را برای کمک به رشد غیرانتفاعی و ورزش انتخاب کرده است.

آژانس خلاق MullenLowe، همراه با Carmichael Lynch Media، قرارداد USGA را برای کمک به افزایش رشد و آگاهی برند منعقد کرده است. دو آژانس IPG به سازمان 130 ساله کمک می کنند تا با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کند و طرفداران جدید را شناسایی کند.

بر اساس گزارش COMvergence، در حالی که مبلغ قرارداد فاش نشده است، کل هزینه های رسانه ای USGA در ایالات متحده برای سال 2022، 8 میلیون دلار، با 5 میلیون دلار آفلاین و 3 میلیون دلار دیجیتال، برآورد شده است.

تکلیف مولن لو فراتر از یک کمپین قهرمانی است. چارچوب استراتژیک داستان سازمان را به شیوه ای که قبلا گفته نشده است بازگو می کند و جامعه وسیع تری را در بر می گیرد.

این قرارداد پس از آن به وجود آمد که USGA یک سازماندهی مجدد در داخل داشت، زمانی که لین لاروکا، رئیس برند و بازاریابی USGA، سال گذشته به آن ملحق شد و یک RFP برای یافتن آژانسی که بتواند برنامه‌های سازمان را عملی کند، ارائه کرد.

ما استراتژی خود را حول محورهای «یکپارچگی، نمایش، حکومت و پیشرفت» تعریف کرده‌ایم، و پاییز گذشته RFP را صادر کردیم و تعدادی آژانس داشتیم که به آن پاسخ دادند. لاروکا به Adweek گفت… ما فقط با چیزی که مولن لو به ارمغان آورد جذب شدیم.

کلی فردریکسون، رئیس مولن لو بوستون و نیویورک، گفت که در تیم او شور و اشتیاق زیادی برای USGA، تاریخچه آن و پیشبرد این بازی به سمت آینده ای فراگیرتر وجود دارد.

زمانی که با تیم USGA ملاقات داشتیم، احساس می‌کردیم که این فرصتی است برای تغییر خلاقانه درک یک برند مهم برای ارتقاء نقش USGA فراتر از یک نهاد حاکم به یکی از تأثیرگذارترین صداها در بازی به فردریکسون به Adweek گفت: MVP گلف، و افزود که این آژانس به مردم کمک می کند تا در مورد آنچه که USGA به عنوان یک نیروی خوب از طرف گلف انجام می دهد، آموزش دهد.

رویکرد دو باشگاهی

MullenLowe به تکامل و تعریف شعار فعلی USGA، “برای خوب بازی” ادامه خواهد داد.

LaRocca گفت USGA معتقد است که این تنها سازمانی است که به این بازی فکر می کند و جایی که 20 تا 100 سال آینده در راه است، در حالی که امروز اقدام می کند.