Mars و LG به PubMatic SPO Push می‌پیوندند و خرید ویدیو را کارآمدتر می‌کنند

به دلیل CPM هزینه بالاتر، احتمال خرید ویدیوی آنلاین و تلویزیون متصل به صورت دستی از سوی تبلیغ‌کنندگان بیشتر است. گوئل گفت، آن‌ها نسبت به ریسک‌های ذاتی زنجیره تامین برنامه‌ای، مانند چالش‌های نرخ مسابقه و هزینه‌های غیرشفاف، محتاط‌تر هستند.

با مستقیم کردن، Activate به جلوگیری از این نگرانی‌ها کمک می‌کند.

گوئل گفت: «بازخورد ثابتی که ما برای تراکنش‌های CPM بالا دریافت کردیم… اختلاف، تأخیر، نرخ تطابق… همگی می‌توانند چالش‌هایی برای انتقال آن IOهای گران‌قیمت به برنامه‌ریزی باشند».

هم PubMatic و هم Magnite در حال تلاش برای انتخاب سناریوهای خرید هستند که به نوعی ساده هستند

آری پاپارو، مدیر عامل، مارکتکچر رسانه.

همچنین، هدف‌گیری کوکی‌ها در معاملات CTV، که مستقیماً یا به شکل تضمین‌شده برنامه‌ای هستند، اهمیت کمتری دارد، جایی که خریدار باید 100٪ آنچه را که فروشنده ارائه می‌دهد، بخرد. Ari Paparo، مدیر عامل شرکت رسانه فناوری تبلیغات Marketecture Media، گفت: در این سناریوها، DSP آنقدر ضروری نیست.

پاپرو گفت: «DSPها ارزش کافی برای توجیه هزینه‌های خود را نمی‌افزایند،» برای خریداران CTV.

پاپرو گفت که تمرکز Magnite و PubMatic در سمت خرید را می توان به عنوان پاسخی به OpenPath میز تجارت تعبیر کرد، که خطر دومین تقاضای سوگیری DSP بزرگ را به عرضه خود دارد، به این معنی که درآمد کمتری به سمت SSP های سنتی هدایت می شود. .

PubMatic و Magnite هر دو در حال تلاش برای انتخاب سناریوهای خرید هستند که به نوعی ساده هستند. آن‌ها سعی نمی‌کنند به دنبال یک مشکل سخت بهینه‌سازی DSP بروند.» پاپرو گفت که OpenPath The Trade Desk همچنین راه‌حل ساده‌تری نسبت به SSP با جمع‌آوری ناشران برتر است. “آنها سعی می کنند چیزهای آسان را انتخاب کنند و در نتیجه جای پای خود را به دست آورند و به مرور زمان به فناوری های بیشتر و بیشتری گسترش دهند.”

همه SSP ها چشم انداز رقابتی را اینگونه ارزیابی نمی کنند. اندرو کازال، مدیر عامل ایندکس اکسچنج، پس از اعلام Magnite، نامه ای سرگشاده به DSPها نوشت و در آن بر تعهد SSP به سمت فروش تاکید کرد.

Casale بعداً به Adweek گفت که یک SSP نمی‌تواند بدون تضاد منافع به طرف خرید خدمت کند و در عوض، SSP‌ها باید خرید موجودی وب باز را تا حد امکان ارزان و کارآمد کنند تا ناشران بتوانند سهم بازار را از باغ‌های دیواری به دست آورند.

Casale به Adweek گفت: «ما با همتایان خود در مورد چگونگی رسیدن این بازار به مرحله پایانی خود مخالفیم. ما باید پای را رشد دهیم. [We] چند امتیاز اضافی از یک دلار کوچکتر نمی خواهید.»