Kickstarter به استعدادهای سابق توییتر ضربه می زند تا به بازگرداندن خود به نقشه فرهنگی کمک کند

تیلور با آوردن یک تخصص تازه، شش ماه گذشته را صرف بررسی این موضوع کرده است که چه چیزی این برند را برای کاربران خاص می کند. جامعه، فراگیری و موفقیت اکنون، وارن یک استراتژی بازاریابی را رهبری خواهد کرد که برای تجدید برند طراحی شده است، که ریشه در تجربه او در تعامل با جوامع در توییتر دارد. او که تنها دو روز پس از شروع کار در مورد برنامه‌هایش بحث می‌کرد، مسیر روشنی را در پیش می‌گرفت.

او گفت: «ما باید دوباره با کسانی که در طول سال‌ها عاشق Kickstarter بوده‌اند مشارکت کنیم، اما همچنین باید جامعه جدیدی از سازندگان و حامیان مختلف را جذب کنیم که تشنه حمایت از محصولات، دسته‌ها و جایگاه‌های مورد علاقه‌شان هستند.» نقش شرکت به عنوان یک پلت فرم که در آن مردم می توانند چیزهای بزرگ بعدی را کشف کنند.

او اشاره کرد که خلاقیت‌های آینده ممکن است به خود «سازندگان مشهور» وابسته باشند، اما گفت که او همچنین مشتاق است کارهای تجربی و یک کمپین تجاری در مقیاس بزرگ را بررسی کند. در حال حاضر، هیچ آژانس سابقه ای ندارد، اما در نظر خواهد گرفت که کدام شرکا را باید به زرادخانه خود اضافه کند.

او گفت: “پیدا کردن شرکا و آژانس هایی با اشتیاق مشابه ما که می توانند به ما کمک کنند داستانمان را به بهترین شکل ممکن بازگو کنیم، هیجان انگیز خواهد بود.”

کریا می‌گوید که فرصت کاشتن پرچم کیک‌استارتر در زمین زمانی که نوبت به فرهنگ می‌رسد، چیزی است که او را جذب این نقش کرده است.

“ما دیدیم که پلتون پول دوچرخه خود را از طریق Kickstarter تامین مالی کرد، TLC آخرین آلبوم خود را از طریق Kickstarter تامین مالی کرد، عیسی رائه قبل از اینکه “Insecure” “Insecure” باشد اینجا بود… این ایده‌های خلاقانه فرهنگ خاص خود را داشتند و بر روی آنها تأثیر گذاشتند. جامعه گسترده تر،” او گفت.

او ادامه داد: «فرصت ارتباط و گفتن داستان‌های کسب‌وکاری که این کار مهم را انجام می‌دهد، چیزی بود که من نمی‌توانستم از آن عبور کنم.»

گفتن داستان های قدرتمند

تیلور علاوه بر هدایت کشتی با کلاه بازاریابی خود، واحدهای تجاری جدیدی را نیز اضافه کرده است که به گفته او در حال حاضر “به افزایش معیارها کمک می کنند” و “درآمد را افزایش می دهند”.

اینها شامل به‌روزرسانی‌هایی برای سیستم «مدیریت تعهد» آن است که به کسب‌وکارها و افراد کمک می‌کند تا مجموعه‌ای از داده‌های لازم را برای انجام پاداش‌های حامیان سازماندهی کنند (یعنی ارسال محصولات وعده داده شده در ازای حمایت).

Kickstarter همچنین به طور آزمایشی شروع به ارائه خدمات و محصولات دیجیتال مارکتینگ داخلی به افرادی کرده است که در تلاش برای جمع‌آوری پول در دیوارهای آن هستند. او توضیح داد: “به عنوان یک بازاریاب، اهمیت آن را درک می کنم.”

در جبهه DE&I، او مطمئن می شود که تیمش از کرم دولا کرم صنعت تشکیل شده است تا به او در “نبرد سخت” احیای برند کمک کند، در حالی که اطمینان حاصل می کند افرادی که در کنارش کار می کند نماینده مردم هستند. سازندگان در Kickstarter نشان داده می شوند.

او گفت: “این همیشه در تیم ما منعکس نمی شود.”

از دیگر انتصابات اخیر می توان به دنی بائز به عنوان رئیس هنر اشاره کرد که کارش در هنر در سال 2008 پس از مهاجرت از جمهوری دومینیکن به شهر نیویورک آغاز شد.