Kickstarter به استعدادهای سابق توییتر ضربه می زند تا به بازگرداندن خود به نقشه فرهنگی کمک کند

مجموعه “دختر سیاه ناجور” عیسی رائه، پلوتن و پنجمین آلبوم TLC با نام خود چه وجه اشتراکی دارند؟ همه آنها به لطف Kickstarter از زمین خارج شدند.

با این حال، اورت تیلور، مدیرعامل اخیراً منصوب شده، به Adweek گفت که پلتفرم تأمین مالی جمعی به اندازه کافی درباره این داستان های موفقیت فریاد نمی زند. بنابراین، به عنوان بخشی از مأموریت مداوم خود برای بازگرداندن نام تجاری قدیمی به نقشه فرهنگی، او دو مدیر سابق توییتر را برای کمک به گسترش این خبر استخدام کرد.

کورتنی براون وارن، رئیس سابق برند جهانی توییتر که به عنوان معاون بازاریابی برند ملحق شده است، بر تمامی عملکردها و ابتکارات بازاریابی در سراسر خلاقیت، محتوا، اجتماعی، مشارکت، و ارتباطات و روابط عمومی برای تسریع رشد Kickstarter نظارت خواهد کرد.

قبل از توئیتر، وارن رهبری استراتژی خلاقانه برای بخش تجاری و بین المللی نوظهور Audible متعلق به آمازون را بر عهده داشت. او همچنین نقش‌های خلاقانه‌ای در شرکت مدیسون اسکوئر گاردن و تایم داشته است.

نیکی کریا که به او گزارش می دهد، همچنین از توییتر به عنوان رئیس جدید ارتباطات آن به Kickstarter آمده است. در جدیدترین نقش خود، او مسئول افزایش آگاهی از محصولات تبلیغاتی توییتر – اهرم اصلی درآمد آن – بود. او سابقه ای در روابط عمومی دارد و در رد هاواس و وندرمن تامپسون حضور داشته است.

هم وارن و هم کریا (که به دنبال تصاحب ایلان ماسک از توییتر جدا شدند) از استراتژی تیلور برای دمیدن جان تازه ای به برند کیک استارتر حمایت خواهند کرد. آنها همچنین وظیفه دارند به کسب و کار کمک کنند تا رابطه بهتری با سازندگان و جوامعی که از آن استفاده می کنند، از گیمرها گرفته تا نویسندگان و کارآفرینان، ایجاد کند. بخشی از وظایف آنها همچنین تضمین این است که پلتفرم شامل بیشتر و عادلانه تر برای سازندگان رنگ است.

تیلور توضیح داد: «از آنجا که آنها قبلاً یکدیگر را می‌شناسند، مثل این بود که آنها به صورت بسته‌ای آمده‌اند. “خیلی زیبا بود [bring on board] افرادی که قبلاً در یک اتاق با هم کار کرده اند.»

گردگیری یک برند قدیمی

یکی از پلتفرم های اصلی تامین مالی جمعی، کیک استارتر به مردم، خلبانان و کسب و کارها کمک کرده است تا از سال 2009 تاکنون 6.9 میلیارد دلار برای بیش از 228000 پروژه جمع آوری کنند.

تیلور در سپتامبر 2022 جهش غیرمعمولی را از مدیر اجرایی بازار هنر Artsy به مدیرعامل Kickstarter انجام داد. او با بیان اینکه صندلی جدیدش در بالای صفحه تماماً برای «هیجان‌انگیز کردن مردم» درباره برند بود، اظهار داشت: «من هنوز در قلب یک بازاریاب هستم. خود، که او اولین کسی است که اعتراف کرد که کمی “کهنه” شده است.

او گفت: «این یک برند قدیمی به نظر می رسید که یک برند قدیمی نیست. ما هنوز یکی از بزرگترین ها در فضای خود بودیم، اما نیاز به تقویت داشتیم.

حق با او بود. قبل از ورود تیلور، و درست زمانی که گرد و غبار از اوج همه‌گیری در سال 2022 فروکش کرد، این تجارت در میان رقابت فزاینده رقبایی مانند Crowdfunder، Patreon و Gofundme راه خود را گم کرده بود.

روابط عمومی آن نیز نامطلوب بوده است. در سال 2020 به دلیل سال‌ها ناامیدی از سوی کارمندان یقه سفید که می‌خواستند – و در نهایت موفق به تشکیل اتحادیه شدند – 40 درصد از نیروی کار خود را به دنبال افت شدید پروژه‌ها و در نتیجه، درآمد در روزهای اولیه کووید-19 اخراج کرد. . تا سال 2022، عزیز حسن، مدیرعامل وقت، پس از ماه‌ها انتقاد از سوی سازندگان مبنی بر برنامه‌های انتقال پلتفرم به فناوری بلاک چین، استعفا داد، ایده‌ای که در نهایت پس از قول سازندگان برای بردن کسب‌وکارشان به جای دیگری متوقف شد.