Jack in the Box با مشارکت Weedmaps مسیری را می‌سوزاند

هدف گذاری بالاتر

سابقه بازاریابی Jack in the Box بحث‌هایی را برانگیخته است – منتقدان تبلیغات تجاری 2007 و شخصیت اصلی آن را هدف قرار دادند – اما در عین حال اعتباری نزد وفاداران ایجاد کرد.

این برند قصد دارد در سال 2023 از 4/20 تلاش های قبلی خود بالاتر برود، و همچنان به مشتریان اواخر شب خود متمایل شود، که بخش قابل توجهی از تجارت زنجیره را هدایت می کند و بدون شک با علاقه مندان به علف های هرز همپوشانی دارد.

همراه با بازگشت شیک Pineapple Express که در طول برنامه 4/20 سال گذشته به سرعت فروخته شد، این برند نوشیدنی Red Bull را به مدت شش تا هشت هفته به رستوران های خود در سراسر کشور اضافه کرد. یک ساندویچ آناناس با مرغ برای مدت محدودی در مکان هایی در لس آنجلس به منو می پیوندد.

کامیون های مواد غذایی پنجشنبه آینده به جاده های لس آنجلس، سن دیگو و سانفرانسیسکو خواهند رفت و تکان های آناناسی را با انبوهی از تزئینات سرو می کنند (مکان ها از طریق Weedmaps در دسترس هستند).

100 مصرف‌کننده اول نوشیدنی‌های دسر خود را با مجموعه‌ای از اقلام غذایی جک مانند حلقه‌های پیاز، مرغ پاپ کورن، مینی تاکو و مینی پنکیک پر می‌کنند. این نسخه دارای کربوهیدرات این برند از یک آرایش خوراکی است که به آن مجموعه خوراکی لقب گرفته است.

برای افرادی که در آن بازارهای کالیفرنیا نیستند، پیوندهایی در Weedmaps برای سفارش لرزش ها و دستورالعمل های DIY در مورد نحوه ساخت نسخه خوراکی مجموعه در خانه وجود خواهد داشت.

رسانه‌های دیگر تبلیغاتی شامل یک اینفلوئنسر در فضا، استندآپ کمیک معروف به Stoney McBlaze است که محتوای اصلی خلق خواهد کرد. خود جک، طلسم سر پیازی، در برخی از بازاریابی ظاهر خواهد شد. این برند اکنون با TBWA\Chiat\Day LA به عنوان آژانس خلاق اصلی خود کار می کند.

فعال سازی هفته آینده، مانند مواردی که قبلاً انجام شده است، قصد دارد یک مسابقه دست به دست از شخصیت برند، استراتژی و مزیت باشد.

اوستروم گفت: “ما می خواهیم منحصر به فرد بودن جک را نشان دهیم و بخشی از یک رویداد فرهنگی باشیم که در آن برند ما به طور واقعی مناسب است.” “مردم به این نگاه نمی کنند و نمی گویند، “چرا جک اینجاست؟”