Hallmark راه های جدیدی برای انتقال پیام سنتی خود پیدا می کند

حتی با وجود افرادی که تازه وارد فضای تعطیلات شده اند، جورجر خاطرنشان کرد که “تقلید صادقانه ترین شکل چاپلوسی است.”

جورجر گفت: «در حالی که بازیکنان زیادی در آن فضا حضور دارند، هالمارک همچنان به تسلط خود ادامه می‌دهد و در طول تعطیلات به مقصد دور و نزدیک است. ما همیشه آن را به بخش بزرگی از مکالمه خود تبدیل خواهیم کرد.»

این شرکت همچنان به رشد محتوای خود در سال 2023 ادامه می دهد و امسال دو سری جدید ارائه می دهد، با نمایش اخیراً راه اندازی شده Ride و سریال The Way Home با بازی اندی مک داول که قبلاً برای فصل 2 چراغ سبز شده است. When Calls the Heart نیز منتشر شده است. در سال 2024 برای فصل 11 باز می گردد.

علاوه بر این، پس از اینکه این شرکت خط کارت تبریک سه دهه ای Mahogany را به یک برند سرگرمی متمرکز بر فرهنگ سیاه پوست و زنان سیاه پوست تبدیل کرد، Hallmark Movies & Mysteries به نمایش برند همراه با سایر محتوای اصلی جدید در سال 2023 ادامه خواهد داد.

بازاری که به سرعت در حال تغییر است

جورجر گفت که حتی در یک بازار تبلیغات ملایم تر و با کاهش خطی در بینندگان کلی، سهم شرکت از بازار موجود در حال افزایش است.

وقتی به بودجه کابل خود نگاه می‌کنید و گزینه‌هایی در بازار دارید، ما شما را تشویق می‌کنیم که به سهم Hallmark از بازدید در مقایسه با رقبای ما نگاه کنید، زیرا اگرچه کل پای ممکن است یک اندازه نباشد، بخش ما از آن همچنان بزرگ‌تر است. ،” او گفت. “بنابراین این یک داستان فوری تر است وقتی صحبت از پیشروی 23-24 می شود.”

این شرکت همچنین محتوای کلاسیک خود را به روش‌های جدیدی ارائه می‌کند تا با عادات تماشای مشتری مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، در سال 2022، طاووس NBCUniversal شروع به پخش برنامه های زنده و بر اساس تقاضا از Hallmark Channel، Hallmark Movies & Mysteries و Hallmark Drama کرد.

جورجر گفت: «این یک خوراک زنده و خطی با همان تبلیغات تبلیغاتی است که در سمت خطی قرار دارند. بنابراین چه یک MVPD باشد چه MVPD مجازی، ما همان خوراک زنده و خطی را با آگهی‌های بازرگانی تغذیه می‌کنیم، و این همان چیزی است که برای پخش‌کنندگانی که مشترک طاووس هستند، در دسترس است.»

و اگرچه پیام امسال در مورد قدرت محتوای خطی آن است، Hallmark همچنان به آوردن کانال‌های استریم و FAST به استراتژی خود ادامه می‌دهد، با مدیر باسابقه رسانه دیجیتال، امیلی پاورز، که در ژانویه به‌عنوان ep استریم و پلتفرم‌های دیجیتال به این شرکت ملحق شد.

جورجر خاطرنشان کرد که اگرچه این شرکت در حال تلاش برای یک رویکرد غیر سنتی است – و موفقیت را از آن می بیند – همه چیز به ارزش ها و ماموریت اصلی هالمارک بازمی گردد.

این همان مارک است. این هواداری است. جورجر گفت: این مقیاس و سهم بزرگی از صدای ما در بازار است. “شما در مورد ماهیت نام تجاری و نحوه سودمندی آن برای مصرف کننده، بیننده، تبلیغ کننده و شرکای توزیع لایه بندی می کنید تا ببینید چرا در یک بازار چالش برانگیز، ما همچنان انتظارات خود و انتظارات مشتریان خود را برآورده می کنیم.”