Fox Touts Live News، Live Sports و Live Upfront Event

خبر عالی این است که استعدادهای فاکس بسیار عمیق است. ما هیجان زده هستیم زیرا آنها تعداد زیادی از این استعدادها را به چرخش در می آورند، و من فکر می کنم مشتریان، بینندگان و تبلیغ کنندگان ما این شانس را خواهند داشت که از همه استعدادهای مختلف نمونه برداری کنند. آنها ممکن است کمی جوانتر باشند و ممکن است صدای متفاوتی داشته باشند. بنابراین من فکر می کنم که ما واقعاً در مورد آن هیجان زده ایم. ما مخاطبان خود را می شناسیم، بنابراین تغییر شدیدی نمی بینم.

و اگرچه فاکس نیوز هنوز یک دعوای حقوقی با Smartmatic دارد تا در آینده به آن رسیدگی کند، این شرکت در ماه آوریل شکایت خود را با Dominion Voting Systems حل و فصل کرد و با پرداخت 787 میلیون دلار موافقت کرد. کالینز قبلاً به Adweek گفته بود که پرونده Dominion «اصلاً بر استراتژی تأثیری نداشته است» و گامبلی نیز این احساس را تکرار کرد.

گامبلی گفت: “خوشحالیم که در آینه دید عقب ما قرار دارد، اما واقعاً روی طرف معادله ما تأثیری نداشت، صادقانه بگویم.”

چگونه توبی در دیجیتال موفق شد

با نگاهی به آینده، این شرکت اخیراً استراتژی دیجیتال خود را اصلاح کرده و تلاش های خود را با یک واحد تجاری جدید به نام گروه رسانه ای توبی سازماندهی مجدد کرده است و با کناره گیری فرهاد مسعودی مدیرعامل توبی، پل چیزبرو قرار است رهبری این بخش را بر عهده بگیرد.

بخش جدید این شرکت، مشاغل دیجیتال مستقل فاکس از جمله آزمایشگاه‌های خلاق Tubi، Credible و Blockchain و همچنین پلتفرم‌ها و تیم‌های حوزه دیجیتالی گسترده‌تر شرکت شامل ورزش، اخبار و سرگرمی را در خود جای خواهد داد.

به گفته گامبلی، با سازماندهی مجدد دیجیتال، این شرکت به دنبال ارائه فناوری و بهترین شیوه های Tubi در محصولات دیجیتال فاکس است.

“این بود، “چگونه می گیرید [Tubi] راضی کنید و با محتوای فاکس ازدواج کنید؟ گامبلی گفت که من فکر می کنم ما در طول زمان انجام داده ایم، اما آن را رسمی کرده ایم. “سپس پشته فناوری آنها را در نظر بگیرید و آن را در سراسر Fox بکار ببرید تا مشتریان بهتر بتوانند به تمام موجودی Fox دسترسی داشته باشند، نه فقط Tubi، نه فقط Fox Entertainment و غیره.”

گامبلی به Adweek گفت که ارائه امسال تاکیدی بر Tubi، تغییر مخاطبان به سمت دیجیتال و رشد AVOD خواهد داشت.

فاکس در آخرین تماس‌های درآمدی خود، آمار Tubi را به صورت سه ماهه اعلام نکرد، اما Lachlan Murdoch، مدیر عامل شرکت، گفت که کل زمان تماشای استریمر (TVT) بیش از 200٪ افزایش یافته است و درآمد از زمان خرید فاکس در سه سال پیش، 400٪ افزایش یافته است. و در ماه فوریه، این شرکت گزارش داد که درآمد تبلیغات توبی 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و به بیش از 200 میلیون دلار در سه ماهه رسیده است.

اگرچه گامبلی گفت که فاکس در برابر عدم قطعیت اقتصادی محافظت می کند، این شرکت تشخیص می دهد که مشتریانش ممکن است نتوانند. برای این منظور، رئیس فروش آگهی خاطرنشان کرد که نیلسن احتمالاً تأثیر زیادی در صنعت خواهد داشت، اما بر انعطاف پذیری شرکت در مورد اندازه گیری و ارز تأکید کرد.