Fox Touts Live News، Live Sports و Live Upfront Event

هفته پیش رو سال گذشته اولین بار در دو سال گذشته بود که جامعه تبلیغاتی شخصاً گرد هم آمدند. اما در حالی که سایر مجریان هفته اول رویدادهای زنده داشتند، ارائه فاکس عمدتاً شامل ویدیوهای از پیش ضبط شده بود.

این بار، این شرکت بر عنصر حضوری برای ارائه اولیه روز دوشنبه خود تأکید می کند و ارائه ورزش، سرگرمی، اخبار و پخش جریانی را به نمایش می گذارد.

ماریان گامبلی، رئیس فروش تبلیغات، بازاریابی و مشارکت برند فاکس، گفت که برنامه‌ریزی ارائه در سال 2022 در حالی اتفاق افتاد که محدودیت‌های کووید-19 هنوز وجود داشت و با توجه به اینکه این شرکت قبلاً با یک رویداد کاملا مجازی موفقیت‌آمیز داشت، عناصر زنده را به حداقل رساند. به نفع بخش های نواری

ما می‌گفتیم، چه کسی به نیویورک می‌آید؟ چه کسی قرار است در اتاقی با 2000 نفر بنشیند؟ گامبلی گفت: خب، ما اشتباه کردیم. «مردم می خواستند در اتاقی با 2000 نفر بنشینند. آنها آنچه را که می دانستند می خواستند. آنها می خواستند با استعدادها معاشرت کنند. آنها می خواستند ببینند چه چیزی جدید و هیجان انگیز است. و آنها می خواستند آن را شخصا ببینند. بنابراین می‌خواهیم به آن بازگردیم و عنصر زنده، عنصر هیجان‌انگیز را به آن بیاوریم.»

این تغییر همچنین تغییر مکان را برای سال 2023، از Skylight در Vesey به مرکز منهتن، ارتقا داد. به گفته گامبلی، این مکان به شرکت اجازه می‌دهد تا در همان مکان از ارائه و پذیرایی خود میزبانی کند و در عین حال تجربه‌ای فراگیرتر ایجاد کند.

کل ایده این بود که همه چیز زیر یک سقف باشد. و محل برگزاری دوباره ساخته شده است. زیباست. همچنین در مرکز قرار دارد، اما این فرصت را به ما داد تا با چیزهای مختلف بازی کنیم.» گامبلی گفت. بازگرداندن مردم بسیار مهم بود و ما احساس کردیم که مردم می‌خواهند بخشی از آن باشند. غوطه‌ورتر از این است که شما روی صندلی‌ها بنشینید و کسی روی صحنه باشد.»

مصونیت از عدم قطعیت اقتصادی

در مواجهه با بادهای مخالف صنعت، گامبلی به Adweek گفت که فاکس آماده رویارویی با هر مانعی است.

رویداد مقدماتی فاکس برای ما یک اولویت است و زمان مهم و معناداری برای تعامل با شرکای تبلیغاتی و برندمان است.

ماریان گامبلی، رئیس فروش تبلیغات، بازاریابی، مشارکت برند، فاکس

به عنوان مثال، اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا اکنون وارد دومین هفته خود می شود. اگرچه تلویزیون اواخر شب تأثیرات فوری اعتصاب را احساس می‌کند، اما هر چه بیشتر ادامه یابد، تهدیدی برای تأخیر برنامه‌های فیلمنامه‌شده می‌شود.