Exec می‌گوید که پارامونت به هفته اولیه «باز نمی‌گردد».

اگرچه هنوز عنوانی ندارد، اما اسپین آف به نام Yellowstone خواهد بود و برای پخش در Paramount+ در دسترس خواهد بود، نه Peacock، که حقوق پخش انحصاری Yellowstone را دارد. و با توجه به اینکه شرکای هم اکنون فریاد می زنند که بخشی از جهان شریدان باشند، این شرکت به دنبال ارائه فرصت های بیشتر برای تبلیغ کنندگان است تا از محتوا بهره ببرند.

ورزش نیز یک اولویت برای این شرکت است، با March Madness، Masters و Super Bowl 58 که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

“شبیه هیچ چیز دیگری نیست. واقعا هست. این موضوعی است که نیاز به بحث از یک سال قبل دارد. هالی گفت: ما در مورد سوپر باول 2024 صحبت می کردیم قبل از اینکه سوپر بول 2023 بازی شود. این باورنکردنی خواهد بود. این بزرگترین رویداد در تاریخ لاس وگاس خواهد بود. درباره اش لحظه ای فکر کن. و ما در مورد چشم اندازها هیجان زده هستیم. ما خیلی مشتاقانه منتظر آن هستیم و آماده خواهیم بود.»

مقیاس نیز یک موضوع اصلی مهم برای شرکت باقی مانده است.

در جریان تماس درآمد هفته گذشته، پارامونت گفت که Paramount+ به 60 میلیون مشترک افزایش یافته است، در حالی که Pluto TV کاربران فعال ماهانه خود را به 80 میلیون افزایش داده و ساعت تماشای خود را 35 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده است. در همین حال، EyeQ، پلت فرم تبلیغات دیجیتال این شرکت، به 90 میلیون بیننده ماهانه تمام قسمت افزایش یافته است.

این شرکت همچنین در بهینه‌سازی برنامه‌ای، همگرا، بینش مخاطبان و DEI سرمایه‌گذاری می‌کند، که هالی آن را «بسیار هسته‌ای» برای پیشنهادات تبلیغاتی پارامونت نامید.

“نمایندگی موضوع بسیار مهمی برای بحث ما در سال جاری است. و در آینده خواهد بود. و ما در حال بحث و گفتگو با چندین برند در مورد مشارکت در محتوا برای تغییر هستیم. اما من فکر می کنم این مهم ترین ابتکاری است که ما در داخل داریم.»

برنامه ریزی آینده

و با غروب آفتاب C3، استاندارد صنعت برای اندازه‌گیری تلویزیون، در پاییز 2024، هالی گفت که هدف پارامونت به حداقل رساندن اختلال مشتری در آینده چند ارزی است.

هالی درباره تصمیم نیلسن گفت: «پیامد آن بسیار زیاد است. زیرا دیگر ارزی در وضعیت موجود وجود نخواهد داشت. و وظیفه ما این است که این انتقال را تا حد امکان برای مشتریانمان ساده کنیم.»

هالی با نگاهی به شام ​​های مشتریان اولیه پارامونت در سال 2024، گفت که “انتظار تغییرات زیادی” در سال آینده نخواهد داشت.

“هرچند بازار متزلزل شود، ما بهتر خواهیم شد. هالی گفت: ما به اشتراک گذاری بازی خواهیم پرداخت. و من فکر می‌کنم که همه چیز به وضوح و تناسب پیام ما نسبت به محیط رسانه‌ای پر هرج و مرج و توانایی ما برای پیشبرد گفتگوهایمان در یک محیط باز دو طرفه مرتبط است.»