Exec می‌گوید که پارامونت به هفته اولیه «باز نمی‌گردد».

اجتناب از برخی، اما نه همه، مسائل اعتصاب

مجریان هفته اول علاوه بر اینکه در رویدادهای خود زمان کمتری با مشتریان دارند، باید با یک مانع جدید نیز دست و پنجه نرم کنند: اعتصاب جاری انجمن نویسندگان آمریکا. تجمع کنندگان WGA قبلاً رویدادهای NewFronts از جمله ارائه Peacock را در هفته گذشته هدف قرار داده بودند و اعتراضات بیشتری برای هفته قبل برنامه ریزی شده است.

هالی به Adweek گفت: «بدیهی است که زمانی که تصمیم گرفتیم، آن زمان را پیش بینی نکردیم. “این قطعا برای همتایان ما بسیار چالش برانگیز خواهد بود.”

مدیر عامل پارامونت، باب باکیش، اخیراً در طی یک فراخوان درآمد شرکت، درباره این اعتصاب اظهار نظر کرد و گفت: «شکاف بسیار زیادی بین خواسته‌های استودیو و WGA وجود دارد، بنابراین اگر این شرکت به یک تلاش طولانی تبدیل شود، «محتوا در قوطی» را آماده می‌کند. و در حالی که این اعتصاب ارائه‌های اولیه پارامونت را تغییر نداد، احتمالاً بر مذاکرات اولیه تأثیر خواهد گذاشت.

ما در حال برنامه‌ریزی سناریو هستیم و هیچ‌کس نمی‌داند که چقدر طول خواهد کشید. و این بدیهی است که سوال بزرگ است. تأثیر آن مستقیماً با مدت زمان آن مرتبط است. همانطور که باب آن را در تماس بیان کرد، کمی شکاف وجود دارد، و ما امیدواریم که به سرعت حل شود. اما، مانند هر چیز دیگری، برای بدترین‌ها آماده شوید و به بهترین‌ها امیدوار باشید.»

فکر نمی‌کنم در تمام این سال‌ها مردم واقعاً از مشتریان و شرکای آژانس پرسیده باشند که واقعاً در مورد خود هفته اولیه چه فکر می‌کنند، و معلوم شد که بسیاری از آنها آن را دوست ندارند،

جان هالی، مدیر فروش تبلیغات پارامونت

علاوه بر اعتصاب، این صنعت با اختلالات دیگری در حول و حوش ابتدای سال جاری دست و پنجه نرم می کند، از جمله فضای اقتصادی نامطمئن و ادامه پراکندگی تماشا. هالی به Adweek گفت که پارامونت “نمایندگی یکپارچه همه دارایی های ما را تحت سازمانی متمرکز بر آژانس دارد.”

هالی گفت: «هر آژانس یک تیم اختصاصی دارد که متعهد به ارائه راه‌حل‌های همگرا بر اساس آژانس و داده‌های مشتری و اولویت‌های زیرساخت – نه ما – در محیط‌های ممتاز، در مقیاس، با محبوب‌ترین محتوا در تجارت است. “ما از طریق مشارکت و همکاری نزدیک از همه این چالش ها عبور خواهیم کرد. این کاری است که باید با هم انجام دهیم.»

بدون سنگ (زرد)

پارامونت با توجه به نسخه آینده خود، سریال های CBS مانند Ghosts و FBI را تبلیغ می کند. عناوین Paramount+ مانند Wolf Pack و Star Trek Picard. و نمایش‌های رو به رشد تیلور شریدان، از جمله یلوستون، که هفته گذشته پارامونت گفت پس از پایان فصل 5 در اواخر امسال به پایان می‌رسد و منجر به یک اسپین‌آف جدید از این فرنچایز می‌شود که قرار است در ماه دسامبر برای اولین بار عرضه شود.