Donna Speciale در مورد اجتناب از تحولات اولیه مرتبط با اعتصاب

آیا می توانید چیزی در مورد مذاکرات اولیه به ما بگویید؟
ما به طور مداوم با مشتریان خود صحبت می کنیم. بحث ها در حال انجام است. پیشرو اینجاست. مطمئناً سرعت پایین‌تری خواهد داشت، فقط به دلیل زمان‌بندی و آماده نبودن مردم. اما گفتگوها در حال انجام است و برای مدتی ادامه خواهد داشت.

می خواستید بازاریابان چه پیامی را از ارائه شما بگیرند؟
آن سال 22 برای ما دگرگونی بود و سال 23 در مورد تمایز بود. [Pierluigi Gazzolo, CEO of Vix] صحبت در مورد Vix و تمام شتابی که داریم، و هزاران و هزاران ساعت به زبان اسپانیایی، پیشنهاد بسیار منحصر به فردی است که در بازار ما وجود ندارد. ما کار خارق‌العاده‌ای انجام دادیم که نشان دادیم مخاطبان اسپانیایی چقدر منحصر به فرد و متفاوت هستند، و چه محرک رشد فوق‌العاده‌ای برای بازاریابان است تا بتوانند تجارت خود را توسعه دهند. همه آن نمایش یک ساعته را کاملاً با تمایل ترک کردند. هدف این بود.

با نگاهی به گذشته، آیا کاری وجود دارد که آرزو می کردید به گونه ای متفاوت انجام دهید؟
نه. ما اتاق ایستاده داشتیم، بنابراین تنها چیزی که شاید بتوانیم صندلی های بیشتری داشته باشیم. مکان بزرگتر شد حضور پررنگی داشتیم همه برای پذیرایی ماندند. اگر می توانستم فضا را کمی بزرگتر کنم تا مردم بنشینند، اما دقیقاً همان کاری بود که می خواستم انجام دهم.

شما امسال به یک مکان جدید نقل مکان کردید، اسکله 36. در مقایسه با سال گذشته چگونه بود، و آیا فکر می کنید که می مانید؟
تعیین شود. ما به اسکله 36 رفتیم زیرا به فضای بزرگتری نیاز داشتیم، و این واقعیت را که من اتاق ایستاده داشتم، که اولین بار اتفاق افتاد، خواهیم دید. پیدا کردن سالن در آن هفته سخت است، زیرا تعداد زیادی از آنها گرفته شده است، اما فضای بسیار خوبی برای ما بود.

آیا ما شما و TelevisaUnivision را در هفته اول سال آینده خواهیم دید؟
ما برمی گردیم. واقعا برای ما مهم است. این روشی است که مخاطبان خود را به بازاریابان خود نشان می‌دهیم که لزوماً به طور روزمره در فرهنگ غوطه‌ور نیستند. این یک بار است که به تماشاگران اسپانیایی تبار نور می تابیم و باز خواهیم گشت.