Condé Nast پیشنهادات ویدیویی بیشتری را در NewFront خود نشان می دهد

این ناشر همچنین با فعال‌سازی‌های ویژه‌ای که همزمان با جام جهانی زنان در تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است، به دنیای ورزش زنان نیز گسترش خواهد یافت.

دو برابر کردن رویدادهای زنده و Vogue World

این ارائه تنها چند روز پس از Met Gala انجام شد، که به یک قطب تجربی برای Vogue تبدیل شد. به گفته مان، این رویداد 14 میلیارد بازدید رسانه ای ایجاد کرد و پوشش زنده آن 329 میلیون بازدید جهانی ویدیو و 2.2 میلیارد برداشت اجتماعی دریافت کرد.

این شرکت که امیدوار بود بر روی موفقیت‌های مُد و فشن استوار شود، سال گذشته اولین فرنچایز تجربی اصلی خود، Vogue World را معرفی کرد.

مان گفت که Condé Nast قصد دارد سالانه میزبان Vogue World باشد و هر بار شهرها را جابجا کند. امسال این رویداد به صورت نمایشی در لندن برگزار می شود و در سال 2024 این رویداد همزمان با المپیک در پاریس برگزار می شود.

آنا وینتور، مدیر ارشد محتوای Condé Nast و مدیر تحریریه جهانی می‌گوید: «لندن نه تنها ضربان قلب مد بریتانیاست، بلکه خانه صحنه‌ای فرهنگی است که فوق‌العاده، تجربی و واقعاً یکی از بهترین‌های جهان است. ووگ

مشارکت های جدید به مخاطبان جدید می رسد

Condé Nast به عنوان بسط تلاش‌های ویدئویی خود، تعداد انگشت شماری از شراکت‌های کلیدی را با شرکای تلویزیونی متصل و پلتفرم اجتماعی TikTok اعلام کرد.

این شرکت از یک کانال برند برای خلاصه معماری در Roku پرده برداری خواهد کرد، و فهرست شرکای خود را برای استریم به Sling، Amazon Fire و Tubi گسترش داده است.

برای دسترسی بهتر به مخاطبان در TikTok، Condé Nast همچنین با این شرکت برای اجرای کمپینی با کوکا کولا وارد همکاری شده است.

TikTok قبلاً یک محصول CPM نداشته است، اگرچه اوایل این هفته برنامه خود را برای به اشتراک گذاشتن 50٪ از درآمد تبلیغاتی که از طریق محصول Premium Pulse خود ایجاد می کند با ناشران اعلام کرد.

محصولات و خدمات تبلیغاتی جدید

سرانجام، Condé Nast رسماً تعداد انگشت شماری از محصولات و خدمات تبلیغاتی جدید را معرفی کرد که اولین بار در سال گذشته توسط Adweek گزارش شدند.

Inside Story خلاقیت تیم تحریریه Condé Nast را بر روی محتوای مارک دار خود اعمال می کند، و کمپین ها را با همان حساسیت هایی که سردبیران آن به کار خود می دهند، القا می کند.

این شرکت همچنین راه‌اندازی Condé Nast Consulting را اعلام کرد که به برندها امکان دسترسی به بینش‌هایی را می‌دهد که شرکت از طریق داده‌های شخص اول و دهه تخصص دیجیتال خود به دست آورده است.

مان گفت: «ما محتوا تولید نمی کنیم. ما فرهنگ می سازیم و به نوبه خود تاریخ می سازیم.»