Condé Nast پیشنهادات ویدیویی بیشتری را در NewFront خود نشان می دهد

شرکت رسانه‌های دیجیتال Condé Nast از مجموعه‌ای از پیشنهادات ویدیویی جدید، محصولات تبلیغاتی و امتیازات تجربی در ارائه NewFronts خود امروز صبح در The Spiral در Hudson Yards پرده‌برداری کرد، که به آغوش بازرگانی خود که فراتر از محصول اصلی سرمقاله است، افزود.

پاملا دراکر مان، مدیر ارشد درآمد جهانی و رئیس جمهور، در صحبت با اتاقی از مدیران بازاریابی، چشم انداز خود را برای اولین آینده دیجیتالی شرکت بیان کرد.

مان گفت: «تقویم فرهنگی ما به بازاریابان این امکان را می‌دهد که در تمام سنگ بنای فرهنگ فعال شوند، و امروز بیش از 300 آزمایشی جدید را در 55 کانال برند در 11 کشور اعلام می‌کنیم.»

در میان انبوهی از اعلان‌ها، چندین محصول کلیدی برجسته هستند، از جمله سری‌های ویدیوی اصلی جدید، گسترش مداوم به دنیای ورزش، مجموعه رو به رشد رویدادهای بین‌المللی، مشارکت‌های ویدیویی کلیدی و دو محصول جدید تبلیغاتی.

تخته سنگ ویدئویی دیجیتال گسترده شده است

Condé Nast در سال‌های اخیر به شدت به سمت ویدیوهای دیجیتال متمایل شده است و مجموعه جدید سری اصلی آن به عنوان سنگ بنای ارائه NewFronts آن عمل می‌کند.

به گفته مان، این شرکت از بازگشت بیش از 230 سری اصلی، از جمله مصاحبه تکمیل خودکار Wired، Vogue’s Beauty Secrets، GQ’s 10 Essentials و AD’s Open Door خبر داد که به گفته مان، مجموعاً در سال گذشته بیش از 700 میلیون بازدید داشتند.

این شرکت همچنین اولین سری های جدید مختلفی را که ریشه در برندهای متمایز تشکیل دهنده مجموعه آن دارد، به نمایش گذاشت.

از Vanity Fair، A List with Franklin Leonard گروهی از بازیگران در حال چرخش از مصاحبه‌های افراد مشهور را به نمایش می‌گذارد، در حالی که Final Fitting از Vogue عروس‌ها را برای یافتن لباس عروسی مناسب خود همراهی می‌کند.

Home At Last، از Architectural Digest، Queer Eye’s Tan France را در حین ساخت خانه رویایی خود دنبال می کند، و Street Eats به سرآشپز لوکاس سین ملحق می شود تا غذاهای هنگ کنگ را برای Bon Appétit کشف کند.

در نهایت، The Mort Report از مردخای روبینشتاین استایلیست خیابانی دعوت می‌کند تا بزرگترین چهره‌های مد را به تصویر بکشد.

ادامه گسترش به ورزش

Condé Nast پس از آغاز راه اندازی خود به دنیای ورزش، از طریق انواع فرنچایزهای جدید بیشتر به فضا متمایل خواهد شد.

GQ Sports، به‌ویژه، فعال‌سازی مردان سال خود را که در Super Bowl انجام شد و اولین برگزیدگانش را برگزید: Deion Sanders، Derek Jeter و Allen Iverson را بازگرداند.