Chance the Rapper Headlines NewFront یاهو

پس از یک سال تغییر برای شرکت رسانه ای و تبلیغاتی، یاهو امسال با کنسرتی از Chance the Rapper به NewFronts بازگشت.

این رویداد به دلیل اخبار و جشنی بیشتر برای شرکای یاهو برگزار شد. این هنرمند برنده گرمی با آهنگ‌هایی مانند «No Problem» و «I’m The One»، آهنگ جاستین بیبر با حضور Chance، جمعیت را شاد کرد.

Chance فاش کرد که او یکی از کاربران یاهو مسنجر محصول aughts با نام صفحه نمایش 2hot4you بوده است (اگرچه Adweek هیچ توضیحی در مورد املای دقیق آن دریافت نکرد).

یاهو سال گذشته از NewFronts صرف نظر کرد اما در تقویم 2021 به عنوان Verizon Media جایگاهی داشت. شرکت سهام خصوصی Apollo یاهو را در سال 2021 از Verizon خریداری کرد.

تجارت تبلیغاتی یاهو سال شلوغی را پشت سر گذاشته است. در اواخر سال 2022، قراردادی با شرکت توصیه محتوا Taboola منعقد کرد که به موجب آن یاهو حدود 25 درصد از سهام این شرکت را در اختیار خواهد داشت. در همین حال، Taboola به مدت 30 سال تبلیغات بومی یاهو را تقویت خواهد کرد. Adweek به طور انحصاری گزارش داد یاهو هیچ پول نقدی در این تراکنش پرداخت نکرد.

این معامله که شرکت‌ها گفتند سالانه یک میلیارد دلار درآمد ایجاد می‌کند، همزمان با یاهو بود که سرویس توصیه محتوای خود، جمینی را تعطیل کرد. یاهو همچنین پلتفرم سمت عرضه خود را در اوایل سال جاری تعطیل کرد و 20 درصد از کارکنان خود را به نفع تمرکز بر پلتفرم سمت تقاضا و تبلیغ کنندگان بلو چیپ اخراج کرد.

هفته گذشته، یاهو به ترتیب دو معامله برای تجارت تبلیغاتی و رسانه ای خود امضا کرد. یاهو علاوه بر تجارت فناوری تبلیغاتی خود، دارای ویژگی های رسانه ای مانند Yahoo Finance، Yahoo Sports و TechCrunch است. همه به همراه پست و اخبار، پلتفرم های یاهو در سال 2022 دارای 900 میلیون کاربر فعال ماهانه بودند.

یاهو در ۲۵ آوریل اعلام کرد که اپلیکیشن شرط‌بندی ورزشی همتا به همتای Wagr را خریداری کرده است که قصد دارد به یاهو اسپورتس کمک کند تا مجموعه بازی‌های خود را گسترش دهد. اواخر همان هفته، یاهو همکاری خود را با شرکت Pear Commerce اعلام کرد. این شرکت فناوری تجارت الکترونیک با DSP یاهو همکاری خواهد کرد تا به بازاریابان کمک کند تا با سفارشی کردن محصولات و خرده فروشان، تبلیغات خود را به طور مؤثرتری هدف قرار دهند.