AU و Boardwalk به ورزش زنان Wrexham می دهند

با نگاهی به موفقیت این سریال ها و سریال های دیگر، Athletes Unlimited مشارکت مشابهی با Boardwalk Pictures را فرصتی برای رشد ورزش حرفه ای زنان از طریق ویدیوی دیجیتال شخصی و پشت صحنه ای می داند که لیگ های آن از زمان شروع خود به صورت آنلاین از آن استفاده کرده اند.

چری کمپف، معاون ارشد Athletes Unlimited گفت: «وقتی این فیلم‌های مستند را می‌بینید، دقیقاً همان چیزی است که مردم را برای خود بازیکنان محبوب می‌کند و من مطمئن هستم که آن‌ها را برای ورزشکاران نامحدود محبوب می‌کند.

Kempf و تیم AU تحت تاثیر کارهای قبلی Boardwalk و همچنین از McGinty و مدیر عامل Boardwalk اندرو فرید قرار گرفتند. Boardwalk تابستان گذشته سه نماینده را در طول فصل AUX Softball AU به سن دیگو فرستاد و به آنها اجازه داد در زندگی بازیکنان غرق شوند. آنها با بازیکنان در خانه موقت خود در دانشگاه ایالتی سن دیگو وقت گذراندند، آنها در تمرینات تیمی نشستند، به بازی ها رفتند و ایده ای از آنچه که لیگ را متمایز می کرد به دست آوردند.

به عنوان مثال، ورزشکاران AU امتیازات را بر اساس بردهای تیمی و عملکرد فردی جمع‌آوری می‌کنند—بنابراین هر بازی امتیاز دارد. چهار ورزشکار برتر در جدول امتیازات به عنوان کاپیتان خدمت می کنند و تیم های خود را پیش نویس می کنند که به صورت هفتگی تغییر می کنند. لیگ یک قهرمانی انفرادی را به بازیکنی که بیشترین امتیاز را در پایان پنج هفته دارد واگذار می‌کند، اما بازیکنان مجموعاً نماینده‌ای را در هیئت مدیره اتحادیه اروپا معرفی می‌کنند و در سود بلندمدت شرکت سهیم هستند.

بنابراین وقتی AU شریک پخشی مانند ESPN یا حامیانی از جمله Gatorade، Geico، Dick’s Sporting Goods و Nike را جذب می‌کند، بازیکنان به طور ایده‌آل در معامله سهم دارند.