American Eagle از لنز AR Snapchat برای تبلیغ فروشگاه پوشاک دست دوم و پایدار استفاده می کند

برای جشن گرفتن روز زمین در 22 آوریل، American Eagle Outfitters راه اندازی کرد، RE/AE، یک فروشگاه فروش مجدد که شامل مجموعه ای از لباس های دست دوم و قدیمی American Eagle است.

فروشگاه خرده‌فروشی RE/AE از طریق پلتفرم فروش مجدد thredUP در دسترس است، که فناوری «فروش مجدد به‌عنوان یک سرویس» را به برندهای مد ارائه می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تجارب خرید سفارشی‌سازی را برای مشتریان خود ایجاد کنند.

«ما مشتاق یافتن راه‌های جدید و هیجان‌انگیز برای ارتباط با مشتریان خود هستیم و تجربه خرید دایره‌ای در دسترس، اولین دیجیتال RE/AE فرصتی برای تازه کردن کمد خود با خرید سبک‌های نمادین و محبوب از برندی فراهم می‌کند که جوانان را تعریف کرده است. جنیفر فویل، رئیس، افسر خلاق American Eagle و Aerie، گفت: فرهنگ برای چندین دهه. با حمایت از تعهد ما برای کمک به ایجاد آینده‌ای پایدارتر، مشارکت با thredUP به شکلی نوآورانه به لباس‌ها و لوازم جانبی جان تازه‌ای می‌بخشد که در غیر این صورت ممکن است به فرهنگ مد دور ریختنی که ما در تلاش برای حذف آن هستیم کمک کند.

مجموعه افتتاحیه RE/AE دارای 200 مورد از اوایل دهه 1980 با قیمت بین 10 تا 40 دلار است.

American Eagle مجموعه RE/AE خود را از طریق یک لنز Snapchat واقعیت افزوده قابل خرید تبلیغ می کند که به کاربران اسنپ چت اجازه می دهد اقلام را در یک فروشگاه مجازی در دستگاه هوشمند خود مرور کنند. کاربران اسنپ چت می‌توانند روی آیتم‌ها ضربه بزنند تا جزئیات مربوط به آن‌ها و همچنین اطلاعاتی درباره پایداری دست دوم را مشاهده کنند. کاربران اسنپ چت همچنین می توانند مستقیماً به مجموعه RE/AE در thredUP رفته و از آنجا می توانند موارد را خریداری کنند.