گوگل ابزارهای جدید ایجاد هوش مصنوعی را برای بازاریابان معرفی می کند

گوگل از بسیاری از رقبای خود در رقابت هوش مصنوعی جلوتر است، اما همچنین باید از نظر اعلام محصولات جدید با سایر شرکت ها همگام باشد، به خصوص که با تهدیدات جدیدی برای تسلط خود در جستجو از سوی مایکروسافت و OpenAI روبرو است.

آرون لوی، معاون جستجوی پولی در آژانس بازاریابی عملکرد Tinuiti، گفت: «بسیاری از چیزهای آنها در پشت صحنه وجود داشته است. “آنها با کاری که انجام می دهند کمی جلوتر هستند و این نتیجه است.”

هوش مصنوعی مولد می تواند مفید باشد … اگر کار کند

زنگ‌ها و سوت‌هایی که گوگل ارائه می‌کند می‌تواند برای بازاریابان مفید باشد تا در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

آدام لووالو، بنیانگذار آژانس بازاریابی دیجیتال Thesis، گفت: “اگر آنها بتوانند توصیه های بیشتری ارائه دهند یا از طرف من دارایی ایجاد کنند، فوق العاده است.”

در حالی که نگرانی در مورد محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی این است که دارایی‌های خلاق دیگر متمایز نمی‌شوند، بازاریابان می‌توانند با اطمینان از متمایز شدن ورودی‌هایشان از این امر اجتناب کنند. لووالو گفت و تبلیغات جستجو از برندهای مختلف برای سال‌ها شبیه یکدیگر به نظر می‌رسیدند، بدون اینکه اثربخشی کمتری داشته باشند.

لووالو با اشاره به اینکه بازاریابان عملکرد سال‌ها از فناوری هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کنند، گفت: «به‌ویژه برای بازاریابان عملکرد طبیعی است که آزادانه وام بگیرند، اگر به طور کامل کپی کنند و این کار را با هوش مصنوعی انجام ندهند.

سؤال این است که آیا ابزارهای جدید گوگل مفید خواهند بود یا خیر، بلکه این است که آیا واقعاً مؤثر و کارآمد هستند یا خیر. به‌عنوان مثال، دارایی‌های خلاقانه خودکار، که دارایی‌هایی را ایجاد می‌کند که بخشی از کپی‌ها و تصاویر موجود در وب‌سایت یک برند را ایجاد می‌کند، همیشه برتر نبوده است.

او گفت: «ما تمام تلاش خود را برای اجتناب از آنها انجام داده‌ایم،» و اشاره کرد که تقویت هوش مصنوعی مولد این محصول می‌تواند محصول را بهبود بخشد. “آنها فوق العاده عمومی به نظر می رسند.”

و برخی از محصولات جدید گوگل، که به هیاهوی هوش مصنوعی مولد متمایل هستند، ممکن است به خوبی مجموعه فناوری های موجود آن نباشند که برای کمک به بازاریابان در نوشتن کلمات کلیدی وجود دارد.

لووالو می‌گوید: «برای شرکت‌های جدی، تبلیغ‌کنندگان در مقیاس بالا مطمئناً رابط ایده‌آل یک ربات چت تعاملی نیست که باید در آن میلیون‌ها بار enter را تایپ کنید.