گوشی اپل لیست قیمت + آفرهای ویژه خرید آیفون امروز 23 آذر

لیسا جکسون مدیر بخش محیط زیست اپل درباره علت حذف شارژر از جعبه گوشی های جدیدترین سری آیفون گفت: “حذف شارژر و ایربادهای سیمی باعث کاهش انتشار کربن شده و از استخراج و استفاده از مواد گران بها جلوگیری می کند. علاوه بر این این موضوع به کوچکتر شدن جعبه گوشی های آیفون منجر می شود، در نتیجه تعداد بسته های بیشتری را می توان با جعبه های حمل و نقل جا به جا کرد و آلودگی های محیط زیستی که به سبب این نقل و انتقالات ایجاد می شود را کاهش داد.” البته این اقدام اپل باعث نارضایتی کاربران زیادی شد و عده بسیاری به این موضوع انتقاد کردند که اپل با این کار قصد درآمدزایی بیشتری از طریق فروش لوازم جانبی دارد.

از همان زمانی که اولین آیفون ساخته و راهی بازار شد، میشد جدیدترین گوشی اپل را در ایران تهیه کرد. در آن روزها بسیاری از علاقهمندان با تشکیل صفهای طولانی در برابر فروشگاههای اپل و شرکت (ایتی اند تی) خواستار اولین محصول جدید این کمپانی بودند. کمپانی آیفون که هرساله گوشی جدیدی وارد بازار می کرد، در سال 2011 از مدل 4S رونمایی کرد، بسیاری از مخاطبانی که از سری قبلی این کمپانی استفاده کرده بودند، گزارشاتی مبنی بر عدم آنتن دهی صحیح ارائه داده بودند.

و جدا از هکرها، دیگر نگران ویروس های موجود در iPhone نخواهید بود. حذف دکمه فیزیکی هوم و ضد آب بودن این دو مدل از ویژگیهای قابل توجه آنها بود. در آن زمان صفحه نمایش سه و نیم اینچی فوق العادهی گوشی آیفون بسیاری از دوست داران عرصه فناوری را به وجد آورده بود و همین استقبال ها بود که کمپانی اپل را بیش از پیش ترغیب به ساخت مدل های جدیدتر گوشی اپل کرد. ظاهر تخت و مستطیلی آن تفاوتی اساسی با مدل قبلی آن ۳Gs، داشت.

تنها مزایای این مدل، ارزان بودن آن نسبت به سری های قبلی بوده است. بنابراین آیفون 5C تنها با تفاوت پوشش های رنگی با قیمت 99دلار به بازار عرضه شد. شرکت اپل در تاریخ یک آوریل سال 1976 در ایالت کالیفورنیای آمریکا بنا نهاده گوشی آیفون ساخت کدام کشور است شد. به علاوه، زائدهای که در قسمت بالایی گوشی وارد صفحه نمایش میشود، در هنگام کار کردن با اپلیکیشنهایی که تمام صفحه را اشغال میکنند یا در هنگام تماشای ویدئو یا بازی کردن، واقعا روی اعصاب است. در سال 2012 سری جدیدی از گوشی های آیفون وارد بازار شد که امکان اتصال Lightning و LTE برای آن ها میسر بود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت گوشی آیفون تا ۱۰ میلیون.