گری واینرچوک در شرکتی که پشت تبلیغات کوکی های فورچون قرار دارد سرمایه گذاری می کند

“با تعداد زیادی از برندها، ماموریت آنها به ثروت تبدیل شده است. ویلیامز گفت: وقتی این دو احساس را به هم متصل می کنید، یک رابطه هماهنگ بین پیام برند و ثروت وجود دارد.

با این حال، طبق گفته پورات، OpenFortune نیز حدود 60 درصد از رویکردهای برند را رد می کند. او توضیح داد که برخی از آنها – مانند یک زنجیره QSR – برای قرار گرفتن در یک رستوران آسیایی رقیب مناسب نیستند.

باز کردن کوکی

رهبران OpenFortune علاوه بر جاه طلبی بزرگ خود برای تغییر بودجه تبلیغات Super Bowl، در حال تغییر خود کوکی ثروت هستند. پورات گفت: آنها اخیراً شروع به استفاده از ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT برای نوشتن ثروت های زیادی کرده اند که “درها را باز کرده است”.

هوش مصنوعی فرصتی را برای افزودن تنوع به پیام‌های کوکی ثروت ارائه می‌کند، او توضیح داد: «بخت‌ها از آینده شما به بیانیه‌ها تبدیل شدند – احتمالاً 85 درصد از آنها بیانیه‌ها و 15 درصد ثروت واقعی هستند. ما در حال تغییر آن هستیم، و 80 درصد آن ها شانس واقعی در مورد آنچه قرار است در آینده شما رخ دهد، هستند.

ChatGPT در آینده “نقش مهمی” را در شرکت ایفا خواهد کرد، اگرچه پورات اضافه کرد: “این در حال تصاحب نیست. این باعث تقویت و بهبود تجربه می شود. ما هنوز باید آن را راهنمایی کنیم… اکنون می توانیم ثروت های زیادی در مورد آینده واقعی شما ایجاد کنیم که مردم را هیجان زده خواهد کرد.”

او افزود که این همچنین تعامل مصرف کنندگان با مارک هایی را که برای تبلیغات در کوکی ها انتخاب می کنند، بهبود می بخشد.

پورات گفت که طی چند ماه آینده، OpenFortune همچنین قصد دارد “اولین تغییر در تجربه کوکی ثروت در یک قرن” را رونمایی کند، او فقط فاش کرد که این نوآوری به مدت دو سال در حال توسعه بوده است.

گویی که خودش یک کوکی را باز کرده است، در مورد پتانسیل برندها و مشتریان هم سرسخت است. او گفت: «ما کلیدهای خوشبین بودن مردم به آینده را داریم.