گری واینرچوک در شرکتی که پشت تبلیغات کوکی های فورچون قرار دارد سرمایه گذاری می کند

OpenFortune یک نظرسنجی با Nielsen در مورد عادات کوکی ثروت انجام داد. تحقیقات آنها نشان داد که 7 درصد از مردم ثروت خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و 20 درصد پس از صرف غذا، بخت خود را حفظ می کنند.

پورات گفت: «ما متوجه شدیم که در اینجا چیز فوق‌العاده ویژه‌ای داریم – نه فقط یک پلتفرم رسانه‌ای عمومی، بلکه یک پیوند عاطفی. ما می‌دانستیم که باید از یکپارچگی کوکی ثروت محافظت کنیم، همانطور که نام تجاری را پشت سر می‌گذاریم.»

مارک ها را وارد کنید

اولین مشارکت تجاری اصلی OpenFortune در سال 2018 با Capital One بود که از کوکی‌های ثروت برای تبلیغ کارت پاداش جدید خود استفاده کرد که بابت خرید ناهارخوری پول نقد ارائه می‌کرد. این شرکت 10 میلیون آگهی را در رستوران های چینی در سراسر ایالات متحده توزیع کرد و این کمپین در فضای مجازی منتشر شد.

از آن زمان، دیگر مشتریان OpenFortune عبارتند از Rocket Money، ZipRecruiter، Chime، Duolingo و Zelle. تخمین می‌زند که با تبلیغات کوکی‌های ثروت خود هر ماه به ۱۳۵ میلیون مصرف‌کننده آمریکایی می‌رسد، و همچنین در سطح بین‌المللی به ۲۴ کشور در سراسر اروپا، آمریکای جنوبی، مکزیک، کانادا، آسیا و آفریقای جنوبی گسترش یافته است.

در طول پنج سال آینده، ما می‌خواهیم بودجه قابل توجهی را از حمایت‌های ورزشی مانند Super Bowl حذف کنیم.

مت ویلیامز، بنیانگذار OpenFortune و مدیر کل کوکی ها

یک کمپین جدیدتر با VeeFriends، پروژه NFT Vaynerchuk ارائه شد که در آن مهمان‌داران می‌توانند یک کد QR را در پشت برگه‌های کوکی ثروت اسکن کنند و درباره مجموعه اطلاعات بیشتری کسب کنند. این کمپین بیش از 143000 اسکن QR و بیش از 122.5 میلیون برداشت اجتماعی به دست آورد. دسترسی و مشارکت اجتماعی واینرچوک را متقاعد کرد که در OpenFortune سرمایه گذاری کند.

تصویر
VeeFriends، پروژه NFT Vaynerchuk، کمپینی را با OpenFortune راه اندازی کرد – که الهام بخش کارآفرین برای سرمایه گذاری بود.

OpenFortune که قبلاً در صحنه رستوران‌های آسیایی آمریکا تثبیت شده است، امیدوار است که ثروت جدیدش از Vaynerchuk به گسترش آن کمک کند.

گرفتن سوپر بول

ویلیامز گفت: بنیانگذاران از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند که این فرصت را با OpenFortune ببینند که «شما پشتیبان کوکی ثروت هستید». طی پنج سال آینده، ما می‌خواهیم بودجه قابل توجهی را از اسپانسرهای ورزشی مانند Super Bowl حذف کنیم.

این شرکت در حال حاضر با حدود دوجین برند کار می کند که نیمی از آنها دارای حقوق انحصاری هستند. به عنوان مثال، قراردادی سه ساله با پلتفرم بلاکچین Algorand امضا کرد و موافقت کرد که با هیچ برند بلاک چین دیگری همکاری نکند.

با سایر اشکال تبلیغات، همه می دانند که این بازاریابی انبوه است. یک کوکی ثروت به نظر می رسد که برای شما در نظر گرفته شده است.

شاون پورات، بنیانگذار OpenFortune و مدیر ارشد ثروت

OpenFortune هنگام توسعه کمپین، رویکردهای خلاقانه سفارشی را با برندها اتخاذ می کند. برخی از تبلیغ‌کنندگان تصمیم گرفته‌اند پیام خود را به لحن یا احساسات ثروت گره بزنند – مانند Expedia که کمپین خود را در پشت ثروت اجرا می‌کند، به تجربیات مثبت زندگی اشاره می‌کند و زمان با کیفیتی را سپری می‌کند. سایر مشتریان، مانند GrubHub، می خواستند که قرار دادن آنها در ثروت کاملاً تصادفی باشد.