گری واینرچوک در شرکتی که پشت تبلیغات کوکی های فورچون قرار دارد سرمایه گذاری می کند

گری واینرچوک، کارآفرین، به دلیل افشای خرد بازاریابی و پیش‌بینی روندها شهرت دارد. اما آخرین سرمایه گذاری او ممکن است کمی ابروها را برانگیزد – زیرا در یک کلوچه ثروت نهفته است.

Vaynerchuk، که از VaynerMedia گرفته تا برنامه رزرو رستوران Resy تا Empathy Wines را بنیان‌گذاری کرده است، اخیراً در OpenFortune سرمایه‌گذاری کرده است، شرکتی که کمپین‌های تبلیغاتی تولید می‌کند که بر روی برگه‌های کاغذی در کوکی‌های ثروت اجرا می‌شوند. شاون پورات، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد ثروت، که از افشای رقم خاصی خودداری کرد، گفت: سهامدار جدید OpenFortune دارای ارزش سهام “قابل توجهی” در تجارت است.

به گفته پورات، OpenFortune با اصول Vaynerchuk برای سرمایه‌گذاری در پلت‌فرم‌هایی با «توجه کم‌قیمت» همسو شد – پلتفرم‌هایی که نوپا هستند و هنوز کاملاً توسط بازاریابان درک نشده‌اند، اما آماده دسترسی گسترده هستند.

من در OpenFortune سرمایه گذاری کردم زیرا برای من کاملاً منطقی بود. واینرچوک در بیانیه‌ای گفت: من به این ایده اعتقاد دارم و به توانایی بنیان‌گذاران برای اجرای آن اعتقاد دارم – که باعث شد همه چیز را وارد کنم.

سرمایه گذاری از Vaynerchuk گام مهمی برای OpenFortune است، که در سال 2017 راه اندازی شد، تبلیغات کوکی فورچون را برای 47000 رستوران و پلتفرم تحویل در ایالات متحده ایجاد کرد و پیام های چاپی را برای بیش از ده ها کارخانه کوکی فورچون در سراسر جهان عرضه کرد. بنیانگذاران هدف خود را بر بهبود تجربیات غذاخوری‌ها و جذب تبلیغ‌کنندگان بیشتر با پیشنهاد غیرمعمول خود گذاشته‌اند و ادعا می‌کنند که دسترسی مشابهی به تبلیغات Super Bowl یا پلت‌فرم‌های فناوری دارند.

“این سوپر بول است. سی و پنج درصد از شرکای برند ما بودجه بازاریابی خود را از حمایت های ورزشی به ما تغییر داده اند. این منطقه ای است که ما در آن بازی می کنیم.

ثروتی که به دنبال آن هستید

قبل از OpenFortune، پورات یک کارآفرین در یک صنعت متفاوت بود و برای موفقیت و توجه تلاش می کرد. سپس، یک روز در حالی که در یک رستوران چینی مشغول غذا خوردن بودم، «دیدم که مردم چقدر به کلوچه‌های ثروت اهمیت می‌دهند – آنها را با صدای بلند می‌خواندند، می‌خندیدند، آنها را دور میز رد می‌کردند». “کاش مردم اینطور در مورد شرکت من صحبت می کردند، که چنین توجهی به آن جلب می شد.”

پورات با مت ویلیامز – یکی از بنیانگذاران و مدیر کل کوکی OpenFortune – که از صنعت تبلیغات آمده بود ارتباط برقرار کرد و این دو ایده غیرمعمول را برای تبلیغ در کوکی‌های ثروت مطرح کردند. در یک طرف برگه، ثروت معمولی وجود دارد، و طرف دیگر یک پیام نام تجاری را نشان می دهد. این مفهوم به چند دلیل برای آنها منطقی بود.

«در لحظه‌ای که یک کوکی ثروت را باز می‌کنید، حواس‌تان پرت نمی‌شود یا تلفنتان را مشغول می‌کنید. پورات توضیح داد که شما کاملاً روی بیسکوییت ثروت متمرکز شده اید، آن را می خوانید و پیش بینی می کنید که چه اتفاقی در آینده در زندگی شما خواهد افتاد. با سایر اشکال تبلیغات، همه می دانند که این بازاریابی انبوه است. یک کوکی ثروت به نظر می رسد که برای شما در نظر گرفته شده است.