گرفتن محتوای بد، و کشاورزی از فضا

Big Tech به طرز شگفت آوری در جذب، برچسب زدن و حذف محتوای مضر بد است. در تئوری، پیشرفت‌های جدید در هوش مصنوعی باید توانایی ما را برای انجام این کار بهبود بخشد. در عمل، هوش مصنوعی در تفسیر نکات ظریف و زمینه چندان خوب نیست. و بیشتر سیستم‌های تعدیل محتوای خودکار با داده‌های انگلیسی آموزش داده شده‌اند، به این معنی که با زبان‌های دیگر به خوبی کار نمی‌کنند.

ظهور اخیر هوش مصنوعی مولد و مدل‌های زبان بزرگ مانند ChatGPT به این معنی است که تعدیل محتوا حتی سخت‌تر می‌شود.

اینکه آیا هوش مصنوعی مولد در نهایت برای حوزه اطلاعات آنلاین مضرتر یا مفیدتر می شود تا حد زیادی به یک چیز بستگی دارد: تشخیص و برچسب گذاری محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی. داستان را کامل بخوانید.

-تیت رایان-موسلی

داستان تیت از تکنوکرات است، خبرنامه هفتگی او به شما اطلاعاتی درباره قدرت همه چیز در دره سیلیکون می دهد. ثبت نام تا هر جمعه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

اگر به هوش مصنوعی مولد علاقه دارید، چرا بررسی نکنید:

+ نحوه تشخیص متن تولید شده توسط هوش مصنوعی. اینترنت به طور فزاینده ای مملو از متن نوشته شده توسط نرم افزار هوش مصنوعی است. ما به ابزارهای جدیدی برای تشخیص آن نیاز داریم. داستان را کامل بخوانید.

+ داستان داخلی نحوه ساخت ChatGPT از افرادی که آن را ساخته اند. گفتگوهای اختصاصی ما را با بازیگران اصلی پدیده فرهنگی هوش مصنوعی بخوانید.

+ گوگل هوش مصنوعی مولد را در همه چیز پرتاب می کند. اما کارشناسان می‌گویند که عرضه این مدل‌ها در طبیعت قبل از رفع نقص‌هایشان می‌تواند برای شرکت بسیار خطرناک باشد. داستان را کامل بخوانید.