کوئینتا برانسون به شما نیاز دارد که درباره تلویزیون زنده Hulu بدانید

با همکاری آژانس ترجمه، هفت مکان 15 ثانیه‌ای دیگر در شبکه‌های اجتماعی پولی اجرا می‌شوند که از 17 آوریل شروع به کار می‌کنند. و اگرچه اولین نقطه ادعا می‌کند که اقیانوس منطقی نیست، مکان‌های آینده بر همه چیز تمرکز خواهند کرد، از ترافیک شلوغ گرفته تا سفر به لاس. وگاس.

در کنار ترجمه، برانسون نیز این کمپین را تولید کرد.

ما به او آزادی کامل برای بداهه‌پردازی و رشد فیلمنامه دادیم. برای ما، نه تنها حساب کردن روی ترجمه به عنوان یک شریک خلاق، بلکه با کوئینتا در سمت تولید، یک لوکس بود.»

علاوه بر مکان‌ها، این عرضه شامل تبلیغات دیجیتال، بنرها و تبلیغات اینفلوئنسر است، با اسپک‌های رسانه‌های اجتماعی از Hulu و Brunson. قرارهای دیجیتال OOH در 24 آوریل در نیویورک، لس آنجلس و لاس وگاس به صورت زنده پخش می شوند.

این کمپین تا ژوئن سال جاری ادامه خواهد داشت.