کوئینتا برانسون به شما نیاز دارد که درباره تلویزیون زنده Hulu بدانید

اگرچه ممکن است همه چیز در جهان منطقی نباشد، جدیدترین کمپین Hulu می‌گوید که پخش زنده تلویزیونی آن منطقی است.

در قسمت کامل 30 ثانیه ای، خالق و ستاره Abbott Elementary، Quinta Brunson، که به مشترکین احتمالی توضیح می دهد که چرا Hulu + Live TV “منطقی است” را نشان می دهد.

یک تیزر 15 ثانیه‌ای در اوایل این ماه در جریان میزبانی برنامه زنده شنبه شب برانسون راه‌اندازی شد و پخش کامل آن در جریان بازی امشب NBA در ESPN پخش خواهد شد.

در این تبلیغ، برانسون این سوال را نشان می‌دهد که چگونه انسان‌ها در حین تماشای تلویزیون هنوز اطلاعات کمی در مورد اقیانوس دارند، در حالی که ماهی‌هایی در مخزن پشت او تعجب می‌کنند که چرا برانسون هنوز کابل دارد در حالی که Hulu + Live TV بیش از 85 کانال زنده، Disney+ و ESPN+ دارد.

برانسون در بیانیه‌ای گفت: «وقتی Hulu از من خواست که بخشی از کمپین بهاری آنها باشم، بسیار هیجان‌زده شدم و با همکاری با تیم آنها بسیار خوشحال شدم.

برای Hulu، شراکت با برانسون یک تناسب طبیعی بود، زیرا Abbott Elementary یکی از بهترین نمایش های پخش کننده است.

کمپین بهاری، «Hulu + Live TV Makes Sense»، فشار بازاریابی Hulu را در اطراف پیشنهاد مجازی MVPD خود، که همراه با Disney+ و ESPN+ نیز ارائه می‌شود، گسترش می‌دهد. همچنین تکامل کمپین “Sellouts” با LaMelo Ball است که در درجه اول بر روی پیشنهادات ورزشی Hulu تمرکز داشت.

پالوما آزولای، معاون بازاریابی برند در Hulu، به Adweek گفت: “فرصت تجاری افزایش آشنایی با این محصول بود.” “ما کار بزرگی انجام دادیم که آگاهی را در مورد این واقعیت انجام دادیم که Hulu دارای ورزش های زنده است، اما بسیاری از افرادی که هنوز مشترک کابل هستند، با محصول ما آشنا نیستند.”

این اولین کمپین برای Hulu + Live TV است که حول یک رویکرد کلی سرگرمی می چرخد، بر اساس تحقیقات داخلی Hulu که نشان می دهد این برند باید آگاهی فراتر از ورزش را افزایش دهد و همچنین به شرکت اجازه می دهد تا افراد مشهور و همچنین ورزشکاران را خلاقانه به نمایش بگذارد.