کمپین بدن مثبت Huggies به جشن بچه های مختلف می پردازد

Huggies که در مراحل اولیه زندگی به بدن مثبت می‌افزاید، یک کمپین تبلیغاتی مبتنی بر موسیقی راه‌اندازی کرده است که نوزادان را در هر شکل و اندازه‌ای به نمایش می‌گذارد، با یک آهنگ اصلی کرم گوش به عنوان موسیقی متن، یک کتاب داستان همراه و یک برنامه هدیه برای خانواده‌های نیازمند.

بر اساس نام تجاری Kimberly-Clark، هدف این کار، “تعداد گسترده ای از توش های بچه ماهی مرکب” است. این ویدیوها، همراه با اولین اقدام این برند در انتشار، از آژانس مستقل Quality Meats مستقر در شیکاگو می‌آیند.

به گفته گوردی سانگ، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاق، این پروژه چند لایه، اولین پروژه از سوی آژانس برای مشتری جدید، یک شیرین کاری معمولی در بازاریابی نیست. سانگ گفت، هدف این است که «به زندگی فراتر از خرید رسانه ای ادامه دهد».

این کتاب تصویری آموزشی با نام The AlphaButt Book: The ABCs of Baby Butts and Bodies به طور بالقوه به کتابفروشی ها، آمازون و سایر فروشگاه ها برای جمع آوری پول برای شبکه ملی پوشک بانک راه پیدا می کند.

سانگ به Adweek گفت: «هر وقت بتوانیم چیزی را به یک هدف خیریه پیوند دهیم که نه تنها محصولی را تشویق می‌کند، بلکه می‌تواند به انجام کارهای خوب کمک کند، بسیار رضایت بخش است.

این تلاش مشتریان را با این پیام هدف قرار می‌دهد که همه پوشک‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند – با تمرکز بر طراحی منحنی آن و اضافه کردن یک پیچ و تاب فراگیر. برند می گوید: “مهم نیست چه باسنی داری، عزیزم، ما تو را گرفتیم.”

طبق تحقیقات این برند، 80٪ از والدین می گویند که راحتی محصول بسیار مهم است، و 92٪ گفتند که فکر می کنند نوزادان در حالی که پوشک مناسب می پوشند، تحرک بهتری دارند. با این حال، از هر 3 شرکت‌کننده در نظرسنجی، 1 نفر معتقد است که همه پوشک‌ها شکل یکسانی دارند، نگرشی که هاگیس سعی در تغییر آن دارد.

این آگهی‌های تبلیغاتی از کارگردان کیت شوفیلد، در حال حاضر در تلویزیون خطی، ویدیوی آنلاین، دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی تحت عنوان «برای همه باسن‌ها» در حال اجرا هستند. سایر خریدهای رسانه ای شامل تبلیغات چاپی و رادیویی است. سرود «Baby Bop»، یک آهنگ شاد و جذاب از FuturePerfect، در Spotify و Pandora منتشر شده است.

تصویر
کتاب AlphaButt آموزش اولیه را با مثبت بودن بدن ترکیب می کند.

علاوه بر توسعه ویدئوها، خلاقان Quality Meats کتاب داستان را نوشتند و فهرستی متنوع از 26 تصویرگر، از جمله کریستف نیمن از نیویورکر، نویسنده کتاب کودکان تایلر فدر، کاریکاتوریست سارا اندرسون و هنرمندان خیابانی براسمایند و جرمیویل را به خدمت گرفتند.

رابرت رینز، معاون بازاریابی، گفت: این کتاب “تمام آنچه را که برند هاگیز نشان می دهد را در بر می گیرد.” نه به یک روش سرگرم کننده و به یاد ماندنی برای یادگیری ABCs اشاره کرد.