کلینیک دندانپزشکی: مرکز تخصصی ایمپلنت و خدمات دندانپزشکی

خدمات عمومی توسط دستیار تخصصی یا متخصص غیر مرتبط ارائه می شود. چه عواملی سبب آماس و بیماری پالپ می گردند؟ بعد از آن، و پس از تشکیل پرونده و پرداخت هزینه تشخیص ومعاینه اولیه، با راهنمایی پرسنل پذیرش یا راهنمای بیمار، به بخش بیماری های دهان و فک و صورت جهت معاینه اولیه مراجعه خواهند کرد. علائم بیماری پالپ چیست؟

علائم ظاهری پالپ بیمار ممکن است وجود پوسیدگی عمیق و یا وجود ضایعه در انتهای ریشه، تورم و یا تخلیه چرک از دندان و یا انتهای آن باشد. همچنین امکان دارد درمان کامل یک دندان توسط چند همکار متخصص با تعرفه های متفاوت انجام شود. هزینه های اعلام شده توسط همکاران ما جهت انجام درمان تقریبی است و امکان تغییر آن ضمن مراحل درمان وجود دارد. برای تماس با ما و رزرو وقت کلینیک از شماره های زیر استفاده نمایید.

در بخش پروتزهای متحرک، درمانهای پروتز کامل و پارسیل و درمان بیمارانی را که دارای ضایعاتی در نواحی داخل دهان وچشم، گوش، بینی میباشند با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین مواد معرفی شده، در کنار روشها و مواد رایج صورت می پذیرد. پوسیدگیهای دندانی اگر درمان نشوند، بعد از تخریب مینا و عاج به عصب رسیده و باعث التهاب و ناراحتی آن می گردند. هزینه درمان ریشه (عصب کشی) جدا از پرکردن یا روکش تاج دندان است و هر کدام از این خدمات تعرفه خود رادارد که باید به صورت جداگانه پرداخت گردد.

اگر بیمار یک یا چند دندان و یا به طور کامل بدون دندان باشد بمنظور جایگزینی دندانهای از دست رفته میتواند از ایمپلنتهای دندانی استفاده نماید. درصورتیکه به دلیل مشکل جسمی نیاز به استفاده از ویلچر برای ورود به کلینیک هستید لطفا با شماره تلفن 42794050 تماس حاصل فرمایید یا نگهبانی را در جریان قرار دهید. از یک لبخند کج استفاده کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دندانپزشکی عاج دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.