یک کتابخانه در دانشگاه علم و صنعت ایران وجود دارد.کتابخانه مرکزی حدود 2000 متر مربع از ساختمانی دو طبقه در قسمت شمالی محوطه دانشگاه را اشغال کرده است. بخش بزرگی از منابع و متون علوم اسلامی در این مرکز تاکنون در قالب نرم افزارهای مختلف در دسترس قرار گرفته است. این سایت در فاز اول و تاکنون دارای 3 کتاب تخصصی بیش از 160 جلدی در زمینه علوم اسلامی و در موضوعاتی مانند: علوم قرآن و تفسیر، علوم حدیث، ادعیه و زیارات، نهج البلاغه، کلام. و فلسفه، جغرافیا، تاریخ و سیره، فقه، اصول، اخلاق و عرفان، ادبیات و منطق، مذاهب و مذاهب اسلامی و
کتابخانه الکترونیکی رایگان
سپس در سال 1300 منتشر شد که اولین مجله به نام روزنامه ارتش منتشر شد که هنوز هم قدیمی ترین مجله در حال انتشار است. این مجله در طول عمر خود تاکنون 755 شماره منتشر کرده است.به همت جمعی از فضلای حوزه علمیه قم راه اندازی شده و تا امروز ادامه دارد. از سه سال اول انقلاب به بعد فقط یک نشریه بر اساس رویکرد قرآنی و حدیثی وجود داشت و تا اوایل دهه 60 دیگر خبری از آن نبود. به تشخیص صاحب امتیاز، علم الحدیث پس از 22 موضوع متوقف شده و میراث الحدیث الشیعه که 21 موضوع داشت نیز متوقف شده است.
سایت کتابخانه آنلاین
ارائه کرده است. نرم افزار کتابخانه دیجیتال رایگان فرهنگی هنری شهرداری تهران که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1375 تأسیس شد، به ترویج فرهنگ و هنر در جامعه ایرانی و همچنین فرهنگ شهرنشینی در تهران بزرگ می پردازد. توسعه دانش فرهنگی، توسعه حس زیبایی‌شناختی و توانایی‌های حقیقت‌جویی شهروندان و کسب مهارت‌های مرتبط با زندگی اجتماعی از نیازهای اصلی سازمان بود. در راستای تحقق اهداف فوق، کتابخانه های عمومی یکی از مهمترین و مؤثرترین ابزارها هستند. این مجموعه از روز اول فعالیت خود متعهد به تأسیس و تجهیز کتابخانه ها به عنوان بخشی از ابتکار خود بود.
Bookari با نام اصلی Mantano Reader و تغییر نام، هنوز یکی از بهترین برنامه‌های کتابخوانی است که بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شود. می توانید مستقیماً کتاب بخرید. با استفاده از این برنامه کتاب خوان الکترونیکی می توانید انواع فرمت های کتاب الکترونیکی مانند EPUB2، PDF و غیره را مطالعه کنید و ویژگی های مختلفی برای هر یک از آنها در دسترس است. رابط کاربری آن کمی گیج کننده از آنچه ما ترجیح می دهیم است. نسخه رایگان Bookari حاوی تبلیغات است، در حالی که نسخه 549 دلاری اینگونه نیست.
کتابخانه آنلاین
منطقه 3 تهران شامل تعدادی کتابخانه است که مجهز هستند. اگر در این منطقه زندگی می کنید از یک مرکز فرهنگی دیدن کنید. در این مقاله به کتابخانه های منطقه 3 تهران می پردازیم. به تور لیست ضرابخانه بپیوندید. این مجموعه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) منطقه 3 تهران یکی از بهترین و چشمگیرترین کتابخانه های کشور است. این مرکز در سال 1382 افتتاح شد و دارای 150 متر مربع مساحت است. همه روزه از ساعت 9 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 14 باز است. این کتابخانه وابسته به موزه امام علی (ع) زیر نظر آن فعالیت می کند.
علاوه بر اینکه کتابداران از رسانه های اجتماعی برای اهداف پژوهشی استفاده می کنند، کاربران نیز روز به روز بیشتر از آن استفاده می کنند. کارکنان کتابخانه از تلگرام و اینستاگرام به عنوان ابزار تحقیق و خدمات کتابخانه استفاده می کنند. در مورد رسانه های اجتماعی، کاربران بیشتر از سایر رسانه های اجتماعی از تلگرام و اینستاگرام برای دسترسی به منابع کتابخانه استفاده می کنند. علاوه بر تلگرام (6/346) و اینستاگرام (4/7)، لینکدین (3/76) و ResearchGate (3/73) نیز معمولاً برای اهداف تحقیقاتی استفاده می شوند. بهترین شبکه های اجتماعی پیشنهادی برای کتابخانه ملی تلگرام اینستاگرام لینکدین و ریسرچ گیت است. توصیه می شود خط مشی مدون استفاده و ایجاد شرایط مناسب برای استفاده در کتابخانه ملی تهیه شود. به عنوان هفت مورد استفاده (ابراهیم، ​​2010؛ انواها، 2013)
کتابخانه الکترونیکی چیست؟
وی ادامه داد: به عنوان مثال وقتی دانش آموزان در صف می ایستند یاد می گیرند که باید نوبت را رعایت کنند و در این راستا قانون رعایت و رعایت نوبت را می آموزد.علی دهقان افزود: با توجه به اینکه بند و تبصره ای از سوی آن ذکر نشده است. این ستاد برای حضور این دانش آموزان قرار گیرد، سپس تمامی دانش آموزان این مقطع در آموزش حضوری شرکت کنند. به گفته وی، در مرحله دوم بازگشایی مدارس، از اول آذر ماه جاری، مقطع متوسطه اول به 130000 دانش آموز مازندرانی آموزش می دهد. این نویسنده گفت: آموزش مجازی ضمن ایجاد فرصت ها، آسیب هایی از جمله کم تحرکی بیش از حد، افزایش وزن و مشکلات روحی و روانی را برای دانش آموزان به همراه داشته است. کودکانی که برای مدت طولانی در خانه زندگی می کنند، تمایل به اجتماعی شدن و بلوغ اجتماعی ندارند، در حالی که 12 تا 17 سالگی مهم ترین گروه سنی برای ظهور این مهارت ها است.
بزرگترین کتابخانه های تهران
کتاب الکترونیکی چیست؟ اختلافی در صنعت کتاب الکترونیکی در مورد اینکه کتاب الکترونیکی را چه نامیده شود، به وجود آمده است. کسانی که برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی از یک دستگاه باتری‌دار به شکل کتاب استفاده می‌کنند، وقتی با این دستگاه باتری‌دار خوانده می‌شوند، معتقدند که کتاب‌های الکترونیکی هستند.می گویند بقیه کتاب ها را نمی توان کتاب الکترونیکی نامید. است. حتی حروف آنها در هنگام خواندن توسط این دستگاه ها به نظر می رسد که با جوهر چاپ شده اند. کتاب های الکترونیکی توسط گروه دوم متفاوت تعریف می شوند.