کانتار موثرترین کمپین های سال گذشته را فاش می کند

چاپ و دیجیتال در فضای باز

شش بازار کمپین های پیشرو در این دسته را تشکیل می دهند. ایالات متحده، بریتانیا، مکزیک، ایتالیا، آلمان و فرانسه، با همکاری استارباکس برای تبلیغ قهوه سرد خود، پیشتاز این بسته است. برندگان مشخص شد که قدرت خلاقیت را در نحوه انتقال پیام خود و ارائه تأثیر نام تجاری، با استفاده از سبک های ساده و پیام های پایدار نشان می دهند.

تصویر
کمپین چاپی و فضای باز استارباک
  1. استارباکس – “قهوه سرد استارباکس” – Landor & Fitch – OOH
  2. FV Corporation/The North Face – “این بیشتر از یک ژاکت است” – آژانس داخلی – OOH
  3. چشم – “لارگو” – مارتین و کارچینسکی – چاپ
  4. Cinépolis – “مطمئناً یک طرح عالی است” – TERÁN TBWA – OOH
  5. Amazon.com/Prime Video – “Hotel Transylvania 4 – Monster Mania Key Art” – OOH
  6. Diageo/ Buchanan’s Two Souls – “اتحاد دو بزرگ از دو روح بوکان” – BBDO
  7. Johnson & Johnson/ Neutrogena Retino (NTG) Pro Plus – NTG Elixir Print Ad – DDB
  8. Amazon.com/Amazon Business – «کمپین آگاهی از برند خرید کسب و کار هوشمند آمازون» – Butler، Shine، Stern & Partners (BSSP) – چاپ
  9. اتحاد برای بازیافت کپسول های آلومینیومی – “وقتی آن را می دانیم، آن را انجام می دهیم” – پت بلانش – OOH
  10. Milgamma Protekt – “چگونه پاهای رنگارنگ پدربزرگ را نزد دکتر آورد” – Mægnets Marketing- & Vertriebsberatungs GmbH – چاپ

جونز وین در مورد موفقیت کمپین Starbuck که در هر دو دسته چاپ و دیجیتال OOH و رسانه های دیجیتال و اجتماعی به نمایش درآمد، گفت که هر دو مؤلفه با استفاده از «گرافیک شیک» یکدیگر را تکمیل می کنند تا توجه را به طور مداوم در دو رسانه جلب کنند. در همین حال، Erdem گفت که این کمپین همچنین با استفاده از رنگ‌های «نشاط‌بخش» «در احساسات خوب» بود، در حالی که نسخه دیجیتال از استفاده از موسیقی برای افزودن لایه دیگری از تعامل استفاده کرد.

این چهارمین سالی است که Kantar لیست های موثرترین کمپین ها را منتشر می کند. نتایج حاصل از آزمایش بیش از 13000 آگهی از سال 2022 بود که اهداف بازاریابی واضحی را ارائه می‌کردند که متمایز، متمایز بودند، واکنش‌های احساسی را برانگیختند و در بین مصرف‌کنندگان طنین‌انداز شدند.