آن ها بودند:
- شیر لبنی Mondelez/Cadbury – “Garage” (30 ثانیه) – VCCP
- غذاهای مرتبط بریتانیا/دوقلوها – “Tealand” – Saatchi & Saatchi Italy
- Heineken 0.0 – «هنگامی که رانندگی میکنید هرگز مشروب نخورید (سواری هنوز در حال رانندگی است)» – Publicis Italy/Le Pub
- BEKO – “کار زنان قدرت است!” – Raffineri
- Welspun Global Brands Limited – “Welspun QuikDry Towels” Ogilvy India
- استارباکس – “قهوه سرد استارباکس” – Landor and Fitch – https://dashboard.jwplayer.com/p/usW7ojM6/media/k3mi6IHX
- Anheuser Busch/Corona – “And Relax” – Wieden + Kennedy Portland
- Arla Foods/Lurpak – “هرجا آشپز باشد، امید هست” – Wieden + کندی لندن
- گروه لگو – “اسباب بازی کوچک، شادی بزرگ” – آژانس لگو
- بستنی فررو – «لحظه رافالو من» – Publicis Conseil
- Joint 10 – Unilever/Viennetta – Y2022 Viennetta Golden Stick – oookini
تلویزیون
برندگان تلویزیونی، که در صدر فیلم «میراث» کیافسی فرانسه قرار گرفتند، دیدند که یک کارگر اواخر شب کیافسی را دیدند که برای ملاقات با سرهنگ در آشپزخانهاش و کشف کارهایی که برای توسعه غذا در منوی آن، ادامهای از «ترد»، منتقل شد. موضوع از برندی که در کشور اجرا می شود.
کمپینهای نه بازاریاب از جمله استرالیا و اسپانیا، 10 آگهی برتر برای این بخش را تشکیل میدهند که گرایشهایی را پوشش میدهند که گریز، نوستالژی و عناصر تجربی را پوشش میدهند، همگی به موفقیت آنها در ایجاد فروش و ساختن خاطرات برند کمک میکنند.
- یام برندها/KFC فرانسه – “KFC Heritage” – Havas Paris
- C&C Group/Tennent’s Lager – “It’s a Wonderful Pint” – Studio Something
- Bosch – «Live Sustainably #LikeaBosch» – Jung von Matt / Pingüino Torreblanca
- LL Bean – “Dear LL Bean” – LLBean Internal Agency
- Amazon.com/Amazon Web Services – “When I Grow Up” – Joint London
- Air New Zealand – «راهی بهتر برای پرواز در اقتصاد ممتاز با ایر نیوزلند» – Blockhead VFX
- سامسونگ – «پرژکتور فری استایل» – چیل
- Google/YouTube Premium – «YouTube Premium Offline Play 15s» – AKQA
- دیزنی/دیزنی لند پارسی – «30هفتم سالگرد”
- Unilever/Calvé – “Calvé Peanut Butter Esther Vergeer” – Alfred