کانابیس و برندهای اصلی شریک برای 4/20

این برند که اغلب به عنوان «کوکو شانل حشیش» شناخته می‌شود، در تک‌ورقه‌های معروف فیلم‌های کلاسیک هالیوود نیز حلقه می‌زند و طعمی طنزآمیز به آن‌ها می‌دهد. مثال‌ها عبارتند از: «چیزی در مورد مری جین وجود دارد»، «در انتظار پافمن»، «صبحانه در اسپلیفانی» و «چگونه در 10 روز سطح بالایی از دست بدهیم».

هیمن گفت: “این بخشی از تکامل ما است که در آن ما به صدای خودمان اعتماد بیشتری داریم.” و در این فضا که راه‌های سنتی برای تبلیغات نداریم، باید همه چیز را از آن خود کنیم.»

“کالای منحصر به فرد”

Puffco در سال 2022 با معرفی Cupsy، یک لوله آب فولادی ضد زنگ که به شکل یک فنجان قهوه قابل حمل ظاهر می‌شود، موجی به راه انداخت. و در بهار امسال، این برند همچنان به دنبال کردن مسیری ادامه می‌دهد، به اصطلاح، شراکت AriZona Beverages را روی آن محصول بی‌معنی قرار می‌دهد.

به گفته راجر ولودارسکی، مدیرعامل و بنیانگذار، این اولین باری است که Puffco با یک برند غیر شاهدانه ارتباط برقرار می‌کند، که گفت این ترتیب می‌تواند برای گیاهی که ما به آن علاقه زیادی داریم دید بیشتری به ارمغان بیاورد – ما می‌خواهیم این پیام را تا آنجا منتشر کنیم. تا جایی که می‌توانیم وسیع باشیم.»

محصول شیشه ای با تولید محدود – فقط 420 عدد تولید شده است – طراحی آشنای شکوفه های گیلاس را از بسته بندی چای سبز آریزونا به عاریت گرفته است و هدف آن انجام بخشی از ماموریت برند نوشیدنی برای “ارائه تجربه ای به یاد ماندنی به مشتریان، از مواد تشکیل دهنده تا کالاهای منحصر به فرد” است. به گفته CMO Spencer Vultaggio.

Vultaggio در بیانیه ای گفت: نسخه گلدار Cupsy که به قیمت 60 دلار به فروش می رسد، دو شرکت متولد بروکلین را متحد می کند که “عمیقاً مشتاق پیش بردن مرزهای طراحی، طعم و دسترسی هستند.”

گرین راش ردوکس

20 آوریل، که به خاطر فروش انبوهش به جمعه سیاه علف های هرز معروف است، انتظار می رود فروش یک روزه 154 میلیون دلاری سال 2022 را شکست دهد. به گفته محقق BDSA، در حالی که بازارهای قدیمی اخیراً با مشکل مواجه شده اند – فشرده سازی قیمت، عرضه بیش از حد و فروشندگان غیرقانونی موانع اصلی هستند – به گفته محقق BDSA، ایالت های تفریحی قانونی جدید مانند نیوجرسی و میسوری احتمالا به افزایش تعداد کلی کمک می کنند.

به گفته برندان میچل-چزبرو، تحلیلگر BDSA، برندهای ارزشی می‌توانند در یک اقتصاد نامطمئن به نفع خود کمک کنند، زیرا مصرف‌کنندگان در داروخانه‌ها و جاهای دیگر پول می‌گیرند، اما محصولات ممتاز نیز به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهند.

میچل-چزبرو گفت که 4/20 که به عنوان تعطیلات تبلیغاتی سنگین شناخته می شود، همچنان شاهد “فروش دلاری بیشتر حتی با تخفیف های قابل توجه” در گل ها، تنتورها، خوراکی ها و سایر محصولات با THC خواهد بود.

میچل چزبرو گفت: «4/20 فرصت بزرگی برای افزایش ترافیک و درآمد است» در خرده فروشی. “و این تعطیلات برای توجه و تعامل مصرف کننده بسیار بزرگ است.”