کانابیس و برندهای اصلی شریک برای 4/20

به گفته کریستی پالمر، یکی از بنیانگذاران کیوا، این تبلیغ قصد دارد “مکالمه پیرامون عادی سازی حشیش” را ادامه دهد و از “علاقه فزاینده به حشیش در حالی که همچنان در سبک زندگی روزانه مصرف کنندگان ادغام می شود” حمایت کند. او خاطرنشان کرد که حتی افراد حشیش نیز می‌توانند با «اولین فرو رفتن در حشیش، هر بار یک‌بار سرخ‌شده» بخورند.

مد بالا

Pax، که بیشتر به‌خاطر ویپ‌های ممتازش شناخته می‌شود، از طریق همکاری با طراح Stan Birch برای ضربات سفارشی Nike Dunk Low با ترکیبی از شاهدانه به فرهنگ کفش‌های کتانی می‌رود.

این برند علف های هرز که در حال گسترش خط تولید خود در نیویورک است، از کفش های با نسخه محدود در Let There Be Light، یک نمایش مد 4/20 در مرکز تجربی تازه افتتاح شده به نام House of Cannabis در SoHo رونمایی خواهد کرد.

مصرف کنندگان فقط می توانند این محصول را با آرم Pax در ورق طلای 22 عیار و نقش برگ گلدانی روی انگشت پا، از طریق یک هدیه اینستاگرامی دریافت کنند.

پکس با Birch – که رزومه‌اش شامل پروژه‌هایی برای NBA، Levi’s و Lacoste می‌شود – به‌عنوان جدیدترین در صف طولانی کراس اوورهای خلاقانه کار کرد. به گفته لورین لیونگود، مدیر ارشد بازاریابی برند: “پکس از هنرمندان حمایت می کند زیرا هنرمندان همیشه از ما حمایت کرده اند.”

کیف کجاست؟

تعریفی لیبرال، ادای احترام همچنان می تواند به عنوان یک نوع همکاری واجد شرایط باشد، و ادی پارکر برای کمپین سال 2023 خود برای جشن گرفتن 4/20 به خیابان مدیسون بازمی گردد. (مجموعه تبلیغاتی نمادین ویرجینیا اسلیمز الهام گرفته از کار سال گذشته بود.)

این دور زدن باعث شده است که گوتمیک، ملکه درگ، «شیر دارید؟» را جعل کند. چاپ تصاویر، اینفلوئنسر StoneyMama در حال قرار دادن چرخشی جدید در وندی “Where’s the Beef?” تگ لاین و ستاره رسانه های اجتماعی جاستین می بیت کوین در حال عکسبرداری از اسانس گیاهی بدنام و ارگاسمیک «بله! آره! آره!” آگهی های بازرگانی.

هیمن به Adweek گفت: “یک چیز بسیار آشنا در مورد تبلیغات قدیمی وجود دارد – یک حس نوستالژی وجود دارد، آنها تحریک کننده هستند، اما هیچ چیز ترسناک یا ترسناکی در مورد آنها وجود ندارد.” “این یک عرصه فوق العاده گستاخ برای بازی است.”