ژن درمانی و حفاظت از خاطرات ایمیل

اخبار: هفته گذشته، سازمان غذا و داروی ایالات متحده فروش اولین ژن درمانی را که مستقیماً بر روی بدن اعمال می شود، و همچنین اولین ژن درمانی که قرار بود به طور مکرر بر روی یک فرد مورد استفاده قرار گیرد، تایید کرد.

چگونه کار می کند: این درمان یک ژن از دست رفته را به سلول های پوست معرفی می کند تا بتوانند کلاژن بسازند. این در حال حاضر به افراد مبتلا به اپیدرمولیز بولوزا دیستروفیک کمک می کند، یک بیماری ارثی نادر که پوست را فوق العاده شکننده می کند. این پماد موضعی به بهبود زخم های مزمن و تاول دار بیماری کمک می کند، در حالی که نسخه قطره چشم می تواند از ایجاد بافت اسکار در کره چشم جلوگیری کند و بینایی آنها را بهبود بخشد.

مراحل بعدی: درمان ژنی غیرعادی است زیرا شامل تزریق یا تغییر سلول های ایمنی خارج از بدن نمی شود. این نشان می دهد که رویکردهای مشابه می توانند کاربردهای سودآوری داشته باشند. با این حال، بزرگترین سوال در حال حاضر این است که هزینه آن برای خانواده هایی که به آن نیاز دارند چقدر خواهد بود. داستان را کامل بخوانید.

– آنتونیو رگالادو

چگونه حافظه دیجیتال خود را حفظ کنیم

-تیت رایان-موسلی

آرشیو ایمیل من حاوی پیام های ارزشمندی است که روزهای مهم زندگی من را نشان می دهد: نامه پذیرش تحصیلات تکمیلی، برنامه سفر با خواهرانم، یک پیشنهاد شغلی در Tech Review، دعوتی برای ارتباط مجدد با یک دوست صمیمی که ارتباطم را با او قطع کرده بودم. .

من هرگز آنقدر فکر نکرده ام که با این همه رکورد دیجیتال چه کنم. من به نوعی انتظار داشتم که همیشه بتوانم به ایمیل هایم بر اساس شرایط خودم دسترسی داشته باشم و آن را مدیریت کنم. و اگرچه در حال حاضر موارد بسیار مهم را ذخیره نمی‌کنم، احتمالاً باید آن را تغییر دهم.