در ماه جولای، EA یک کمپین بزرگ راه اندازی خواهد کرد که در مورد آینده این پلتفرم صحبت می کند و محصولات جدید خود را به نمایش می گذارد.
در حالی که جکسون گفت که واکنش به هویت جدید تا کنون تا حد زیادی مثبت بوده است، او و تیمش وزن میراث برند را نیز احساس میکنند: «هرچه افراد با برند فعلی آشناتر باشند، انتظاراتشان بالاتر میرود.»
علیرغم فشاری که برای نسلها از طرفداران جذاب است، توصیه جکسون به دیگر رهبران برند که به یک محور نزدیک میشوند این است که مسیر آسان را انتخاب نکنند.
ما دوست داریم مردم آنچه را که ما ساختهایم دوست داشته باشند، اما برایمان مهم نیست که مردم نیز از آن متنفر باشند. تنها چیزی که نمیتوانستیم باشیم، نادیده گرفته شده یا بیربط است.» او گفت. اکنون امنیت زیادی را می بینید، کارهای مشتق شده زیادی را [from brands]. ما در حاشیه “خوب” عمل نمی کنیم. فوتبال برد یا باخت است – افتخار یا هیچ.»