چگونه EA Sports پس از تقسیم فیفا، یک نام تجاری جدید ایجاد می کند

این عبارت ایده تمرکز بر اشکال تحت اللفظی در طراحی را برانگیخت و این بود که Uncommon یکی را کشف کرد که مدت‌ها برای فوتبال و EA مهم بوده است: مثلث.

مثلث ها رایج ترین الگوی فوتبال هستند و اغلب در زمین ظاهر می شوند. آنها همچنین در زوایای ایزومتریک اولین تجربه‌های 8 بیتی EA، چند ضلعی‌هایی که پیکسل‌ها را در بازی‌های مدرن آن تشکیل می‌دهند، و به‌عنوان نشانگر کنترل بازیکن که در بالای ورزشکاران در بازی‌های ویدیویی ظاهر می‌شود، یافت شده‌اند. بنابراین منطقی بود که لوگوی جدید EA Sports FC نیز به شکل مثلث باشد.

“[The triangle] در معرض دید پنهان شده است نیلز لئونارد، یکی از بنیانگذاران Uncommon، گفت: ما فقط باید یک کار عالی برای افشای آن انجام می دادیم.

فاش شدن بزرگ

EA هویت مثلثی خود را از طریق یک سری از حضورهای غافلگیرکننده در یک هفته پرمشغله فوتبال در ماه آوریل پرده برداری کرد. طرفداران می توانند این لوگو را در 128 بازی در سراسر لیگ های جهانی از جمله لیگ برتر، لالیگا، بوندسلیگا و سری آ ببینند. ستارگانی مانند دیوید بکهام و زین الدین زیدان آن را از طریق کانال های خود به اشتراک گذاشتند و در خارج از استادیوم ها، روی بسته بندی غذا ظاهر شد. و در مورد کالاهایی مانند روسری، پرچم و برچسب. پپسی همچنین این طرح را روی برخی از قوطی های خود به نمایش گذاشته است.

تصویر
پپسی این لوگو را در کنار برخی قوطی ها نشان می داد

کریم بنزما بازیکن رئال مادرید در یک لحظه تبلیغاتی غیرمنتظره، پرچمی را که نشان باشگاه EA Sports FC را در طول یک بازی روی دندان های خود نگه داشت.

تصویر
ورزشکاران حاضر در زمین به نشان دادن لوگوی جدید کمک کردند

جکسون گفت: “ما احساس می کردیم که هرگز به طور کامل کارمان را تمام نمی کنیم، اما این یک نقطه عطف بزرگ بود.”

فصل بعدی

همانطور که جکسون به آن اشاره می کند، او ادامه داد که پرده برداری از هویت «اولین فصل از یک داستان طولانی تر است که باید بگوییم». EA فعالیت هایی را در چند ماه آینده برنامه ریزی کرده است تا به طرفداران در مورد تغییر برند آموزش دهد. برای مثال، ویدئویی با بازی رپر بریتانیایی دیو منتشر کرد.