چگونه Amazon Ring از خشونت خانگی برای بازاریابی دوربین های زنگ درب استفاده می کند

ویدئوی مشابهی در سپتامبر 2019 در آرکادیا ، کالیفرنیا ضبط شد. زنی با لباس خواب شبیه لباس خواب به قاب دوربین دیگر زنگ در برخورد می کند. او نیز در حالی که در می زند ، روی شانه خود را نگاه می کند ، اما عاملش سریع متوجه می شود. همانطور که او فریاد می زند “نه!” و سعی می کند مقاومت کند ، مرد او را با موهایش روی چمن جلویی می کشد. دید مانع است ، اما به نظر می رسد او بارها و بارها به او ضربه می زند و پای او را لمس می کند. سرانجام ، او می گوید: “برخیز یا من تو را می کشم.”

این ویدئوها لحظات دردناکی را آشکار می کند و کارشناسان می گویند افرادی که با دوربین ضبط شده اند هیچ کنترلی بر اتفاقات تصاویر ندارند. در هر دو مورد ، دوربین متعلق به یک فرد غریبه است و فیلم نیز متعلق به آن است. صاحب خانه کسی است که با شرایط خدمات آمازون موافقت می کند و نحوه اشتراک گذاری ویدیو را انتخاب می کند – خواه در برنامه همسایگان بارگذاری شود ، در اختیار پلیس قرار گیرد یا به رسانه ها تحویل داده شود.

آنجل دیاز ، مشاور ارشد برنامه آزادی و امنیت ملی در مرکز دادگستری برنان می گوید: شخص در فیلم “هیچ ارتباطی با شرکت ندارد … و هرگز موافقت نکرده است که شباهت آنها به یک محصول تبدیل شود.” منتقدان مانند Díaz معتقدند که چنین فیلم هایی اساساً به عنوان محتوای بازاریابی رایگان برای Ring ، که تجارت ترس و فضولگری است ، تبدیل می شوند.

این شرکت معتقد است که فیلم هایی از این قبیل ، هرچند ناراحت کننده باشد ، می تواند به محافظت از مردم کمک کند. دانیلز ، سخنگوی حلقه ، در بیانیه ای از طریق ایمیل نوشت: “رینگ همسایگان ایجاد کرد تا مردم را قادر سازد تا اطلاعات ایمنی مهم را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و با نهادهای ایمنی عمومی که به آنها سرویس می دهند ارتباط برقرار کنند.”

و به گفته رینگ ، اقدامات لازم برای محافظت از حریم خصوصی افرادی که در چنین ویدئوهایی ظاهر می شوند انجام می شود. “وقتی صحبت از به اشتراک گذاری ویدئوهای مشتری با رسانه ها یا کانال های متعلق به ما می شود ، سیاست فعلی ما این است که قبل از اشتراک گذاری ، یک نسخه منتشر کنیم یا چهره هر شخص قابل شناسایی را در ویدیو محو کنیم.”

وقتی حوادث خشونت آمیزی از این قبیل با دوربین ضبط و به اشتراک گذاشته می شود ، در ظاهر ممکن است به نظر برسد که سیستم نظارت تصویری و همسایگان که به دنبال یکدیگر هستند آنطور که باید کار می کند. شواهد ویدئویی مطمئناً می تواند به پلیس و دادستان کمک کند. اما طرفداران قربانیان خشونت خانگی می گویند وقتی این لحظات صمیمی علنی می شود ، افراد درگیر مجدداً قربانی می شوند ، زیرا قدرت تصمیم گیری خود را از دست می دهند. مدافعان می گویند که زنان در چنین فیلم هایی ممکن است به کمک نیاز داشته باشند ، اما نه لزوما از پلیس.

به عنوان مثال ، در مانور ، تگزاس ، پلیس مردی که در این ویدئو بود را به جرم ارتکاب جنایت درجه سه متهم کرد. اما زن حاضر در این ویدئو بعداً به خبرنگاران محلی گفت که او به دنبال یک وکیل است تا تلاش کند تا اتهاماتش کنار گذاشته شود.

“آنها ترس را در ازای اینکه مردم حریم خصوصی خود را رها کنند ، می فروشند.”

فرشته دیاز ، مرکز عدالت برنان