چگونه یک ماشین تعقیب و گریز رایان گاسلینگ در جاه طلبی های تگ هویر قرار می گیرد

ما ورود به دنیای لوکس برای بسیاری از مردم هستیم. … ما مارک های بسیار باز و در دسترس هستیم. همیشه این تعادل بین انحصار است زیرا همه ما برندهای لوکس هستیم، اما با پذیرش اجتماعی.

این کمپین در سطح جهانی توزیع می‌شود و فیلم اصلی در کانال و وب‌سایت این برند در یوتیوب زندگی می‌کند، در حالی که ویرایش‌های کوتاه‌تر در رسانه‌های اجتماعی و سینماها ارائه خواهد شد.

شرکای برند و سفیران

گاسلینگ جدیدترین ستاره در صف طولانی ستاره های سینما است که چهره تگ هویر بوده اند، از جمله برد پیت، استیو مک کوئین (البته پس از مرگ)، لئوناردو دی کاپریو، اوما تورمن و کریس همسورث. همچنین فهرستی از سفیران ورزش و موسیقی نیز وجود دارد که به افزایش جذابیت بین المللی کمک می کند.

قرارداد گاسلینگ همچنین باعث شده است که او در طول کار روزانه خود از این برند استفاده کند، از جمله در اکران سال گذشته مرد خاکستری از نتفلیکس. ساعت های Tag Heuer همچنین در فیلم های پرفروشی مانند The Amazing Spiderman 2، Die Hard 2، Inception و Jack Reacher ظاهر شده اند. به همین دلیل است که آخرین تبلیغ شامل یک استاد پایه است تا میراث قرار دادن محصول خود را منعکس کند.

آرنو گفت: «بسیار مهم است که مردم ساعت‌های استفاده شده را در موقعیت‌ها ببینند. این جایی است که می توانید روح ساعت و برند را بسته به نوع فیلمی که در آن است و چه کسی آن را می پوشد، ببینید.

این استراتژی با نقش بعدی گاسلینگ، یعنی نقش کن در فیلم باربی ادامه خواهد یافت. آرنو فاش کرد: «ساعت‌ها نقش بسیار ویژه‌ای در فیلم دارند و ما از این بابت بسیار هیجان‌زده هستیم.

Tag Heuer علاوه بر ستارگان سینما و ورزش، با برندهایی مانند Gulf Oil، نینتندو و پورشه نیز همکاری های غیرمنتظره ای دارد. این خودروساز با پیوندهای این برند با مسابقات اتومبیل رانی مطابقت دارد، در حالی که بازی Mario Kart نینتندو این موضوع را در فضای بازی های ویدیویی ادامه می دهد.

آرنو خاطرنشان کرد: «از آنجایی که ما این کار را برای مدت طولانی انجام داده‌ایم، آنقدر برای فعالیت در ورزش‌های موتوری شناخته شده‌ایم که می‌توانیم با ماریو کارت بازی کنیم، که می‌تواند مخرب و بسیار متفاوت و بازیگوش به نظر برسد.»

تصویر
استیو مک کوئین در Le Mans از ساعت Tag Heuer استفاده کرد.فیلم های مرکز سینما