یک سیستم اندازهگیری داخلی Mondelez به نام ولتاژ برای سنجش موفقیت خلاقانه تبلیغات خلاقانه برای بررسی تأثیر، تعامل و متمایز بودن برای نظارت بر عملکرد استفاده میشود. او ادامه داد، سپس نمرات در برابر یک معیار داخلی در کنار نظارت بر معیارهای مبتنی بر رسانه نیز اعمال می شود.
«گاراژ» تا کنون بیشترین امتیاز را در این کمپین کسب کرده است.
مک کارتی گفت: «محصول جدایی ناپذیر داستان است.
ما از تکنیکهای واضحتر برندسازی مانند نامگذاری صریح محصول، نشان دادن محصول، مصرف، برشها -که از نظر فنی بسیار معتبر هستند- استفاده نمیکنیم، اما این راهی نیست که ما داستان را بازسازی کنیم. همانطور که همه کارها را انجام می دهیم، به طور مداوم در حال بررسی این هستیم که در عین حفظ صحت داستان، سطح مناسبی از نام تجاری را دریافت کنیم. این یک مکالمه دائمی است و ما همیشه در حال بهینه سازی برای آن هستیم.