چگونه پنج مدرسه آمریکایی بدون جرقه شیوع کووید بازگشایی شد

کوگان گفت: “تمیز کردن مناطق با لمس زیاد در مدارس بسیار مهم است.” استفاده از ماسک ، فاصله گذاری فیزیکی ، واکسیناسیون و سایر اقدامات “عوامل حفاظتی بالاتری” هستند.

8. به والدین و معلمان در محافظت از فرزندان خود اختیار دهید.

در سال تحصیلی گذشته ، بسیاری از مناطق از کنترل دما و غربالگری علائم به عنوان تلاشی برای گرفتن دانش آموزان آلوده قبل از انتقال ویروس کرونا به دیگران استفاده کردند. اما در آستین ، ایندیانا ، چنین نمایش های رسمی کمتر از شهود معلمان و والدین مفید بود. مربیان می توانند زمانی را که یک دانش آموز خوب نیست تشخیص دهند و از آنها بخواهند که به پرستار بروند ، حتی اگر آن دانش آموز یک درجه حرارت را گذرانده باشد.

جتلینا گفت که معلمان و والدین هر دو می توانند به عنوان یک لایه محافظ عمل کرده و مانع ورود کودک بیمار به کلاس شوند. او می گوید: “والدین در درک علائم بچه ها و سلامت فرزندانشان بسیار خوب هستند.”

در اندروز ، تگزاس ، مدیران منطقه اطلاعاتی را در مورد علائم کووید به والدین ارائه کردند و به این والدین سپردند تا تعیین کنند که چه زمانی ممکن است کودک از مدرسه در خانه بماند. کوگان گفت ، ممکن است منطقه تگزاس “با دادن اختیار به والدین” بیش از حد پیش رفته باشد ، زیرا به دانش آموزان اجازه می دهد از قرنطینه خودداری کرده و از ماسک استفاده نکنند-که این امر نگرانی های بخش بهداشت عمومی شهرستان اندروز را نشان می دهد.

9. برای پیشبرد سیاست های مدرسه به داده های جامع بیشتری نیاز داریم.

در طول همه گیری همه گیر ، من دائماً فقدان داده های عمومی دقیق در مورد موارد کووید -19 در مدارس را اعلام کرده ام. دولت فدرال هنوز چنین داده هایی را ارائه نمی دهد و اکثر ایالت ها اعداد پراکنده ای ارائه می دهند که زمینه مهمی برای موارد (مانند ثبت نام حضوری یا آمار آزمایش) ارائه نمی دهد. بدون این اعداد ، مقایسه ناحیه های مدرسه و شناسایی داستانهای موفقیت دشوار است.

تحقیقات من در مورد بازگشایی مدارس مسئله دیگری را در مورد داده ها روشن کرد: اکثر ایالت ها ارائه نمی دهند هر کدام معیارهای کووید -19 به مناطق مختلف ، این امر برای رهبران مدارس دشوار است که بدانند چه زمانی باید پروتکل های ایمنی را محکم کرده یا شل کنند. به عنوان مثال ، در منطقه کوچک پورت اورفورد-لانگلوس در اورگان ، مدیران مجبور بودند برای شماره شهرستان خود به شماره های کووید -19 تکیه کنند. با وجود اینکه در پاییز 2020 تعداد موارد در این منطقه صفر بود ، اما نتوانست دانش آموزان مسن را تا بهار به صورت حضوری بازگرداند ، زیرا شیوع بیماری در بخش دیگری از شهرستان باعث افزایش تعداد موارد شد. کوگان مسائل مشابهی را در نیوجرسی مشاهده کرده است.

جتلینا گفت ، در سطح محلی ، مناطق مدارس ممکن است با بخش های بهداشت عمومی محلی خود برای به دست آوردن داده های مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهتر همکاری کنند. اما در سطح بزرگتر و سیستمیک ، بدست آوردن اطلاعات گرانول کووید -19 دشوارتر است-شغلی برای دولت فدرال.

10. روی کارکنان مدرسه سرمایه گذاری کنید و مشارکت آنها را در راهبردهای ایمنی دعوت کنید.

کارکنان مدرسه ساعت های طولانی کار ، آشنایی با علم بیماری کووید -19 و اعمال عزم و خلاقیت فراوان را برای ارائه تجربه مناسب مدرسه به دانش آموزان توصیف کردند. جتلینا گفت ، تدریس به طور معمول یک کار چالش برانگیز است ، اما در 18 ماه گذشته ، قهرمانانه شده است – حتی اگر بسیاری از افراد خارج از محیط های مدرسه این کار را بدیهی تلقی کنند.

کوگان توصیه کرد که ولسوالی ها می توانند با بیان نظرات خود در تصمیمات ایمنی مدارس از کارکنان خود تشکر کنند. او می گوید: “مربیان-آنها روزهای وحشتناکی را گذرانده اند و خیلی بیشتر از آنها استفاده کرده اند.” اما “هر فردی که در مدرسه کار می کند نیز دارای چنین شرایطی است.” این شامل سرپرستان ، کارگران کافه تریا و – بسیار مهم – پرستاران مدرسه است ، که کوگان آنها را “افسران اصلی سلامتی” مدرسه می نامد.

11. به دانش آموزان و کارکنان اجازه دهید فضا را برای رسیدگی به مشکلات همه گیر مهیا کنند.

بر اساس تحقیقات کالج امپریال لندن ، حدود 117000 کودک در ایالات متحده یک یا هر دو والد خود را در طول همه گیری از دست داده اند. هزاران نفر دیگر اقوام ، مربیان و دوستان خود را از دست داده اند – در حالی که میلیون ها کودک با از دست دادن شغل در خانواده ، ناامنی غذایی و مسکن و سایر مشکلات روبرو شده اند. حتی اگر یک ناحیه مدرسه از تمام تدارکات ایمنی مناسب برخوردار باشد ، کارکنان مدرسه نمی توانند به طور واقعی از دانش آموزان حمایت کنند مگر اینکه به زمان و مکان اجازه دهند تا آسیب های روبرو شده را درمان کنند.

PS 705 در بروکلین ممکن است الگویی برای این عمل باشد. یکی از والدین می گوید که کارکنان مدرسه پیش از این که دانش آموز کلاس را از دست بدهد ، با خانواده ها تماس می گیرند و از آنها حمایت می کنند: “705 فقط جایی است که می تواند مدرسه ای باشد” دستهای خود را دور خانواده بپیچید “.

در اولین روز مدرسه در سپتامبر 2021 – هنگامی که بسیاری از دانش آموزان برای اولین بار از بهار 2020 شخصاً بازگشتند – مدرسه یک لحظه سکوت برای عزیزانی که جامعه مدرسه از دست داده بود ، برگزار کرد.

چالش های جدید در پیش است

این درسها از جوامع مدرسه ای گرفته شده است که در سال تحصیلی 2020-2021 ، قبل از ورود نوع دلتا به ایالات متحده ، موفق بوده اند. این گونه بسیار قابل انتقال ویروس چالش های جدیدی را برای ترم پاییز 2021 ایجاد می کند. تجزیه و تحلیل داده های زیربنایی این پروژه ، من را واداشت تا جوامع اصلی روستایی را معرفی کنم ، که ممکن است در مراحل قبلی همه گیری با تعداد کم موارد کووید -19 خوش شانس بوده باشند-اما اکنون قادر به فرار از دلتا نیستند. به عنوان مثال ، شهرستان اورگان از جمله پورت اورفورد -لانگلوس بالاترین نرخ مورد خود را در آگوست 2021 مشاهده کرد.

چالش دلتا با افزایش قطبی شدن ماسک ها ، واکسن ها و سایر اقدامات ایمنی چند برابر می شود. با این حال ، جتلینا خاطرنشان کرد که “تعداد زیادی قهرمان” نیز وجود دارد ، با اشاره به والدین ، ​​معلمان ، کارشناسان بهداشت عمومی و دیگران که از تجربیات بازگشایی مدارس گذشته درس می گیرند – و از جوامع خود برای انجام کار بهتر حمایت می کنند. به

این راه حل شبکه روزنامه نگاری این پروژه را با کمک هزینه گزارش و همچنین آموزش ها و راهنمایی های دیگر پشتیبانی کرد. بیشتر بدانید در مورد پنج جامعه مدرسه ای که در این پروژه برای ارسال داده COVID-19 پروفایل کردم.

این داستان بخشی از پروژه فناوری همه گیر، توسط بنیاد راکفلر پشتیبانی می شود.