چگونه می توان در طوفان و موج گرما و آتش سوزی و …

این آسیب و دیگر آسیب های وارد شده به سیستم برق بیش از یک میلیون مشتری را در سراسر منطقه بدون برق متوقف کرده است ، منطقه ای که با پیامدهای طوفان و دمای بسیار طاقت فرسا دست و پنجه نرم می کند. ابزار اصلی ، Entergy New Orleans ، گفته است که بازگرداندن کامل خدمات ممکن است هفته ها طول بکشد.

آیدا در ماه ژوئن از امواج گرمایی رکورددار در شمال غربی اقیانوس آرام پیروی می کند ، که طی آن افزایش برق باعث قطع برق در برخی مناطق و تأسیسات برق برای جلوگیری از مشکلات بدتر مجبور شد. این امر ، به نوبه خود ، قطع برق در تگزاس را موجب شد که چهار میلیون نفر در ماه فوریه بدون برق باقی بمانند ، زیرا دمای هوا باعث افزایش تقاضا شده و چاههای گاز طبیعی و خطوط جمع آوری را مسدود کرده است.

سرانجام ، در کالیفرنیا ، شرکت های برق با قطع وزش باد شدید و آتش سوزی خطوط برق را بسته اند ، به این امید که مانع از ایجاد یک خط سقوط شده از جهنم مرگبار دیگری مانند Camp Fire شود که تقریباً شهر Paradise را نابود کرد.

هر یک از این بلایا ، که به دلیل تغییرات آب و هوایی تشدید یا محتمل تر شده اند ، سیستم های برق ما را به طرق مختلف تضعیف کرده اند: ایجاد افزایش تقاضا ، ضربه زدن به نیروگاه ها به صورت آفلاین و خارج کردن خطوط انتقال.

هر مسئله ای نیاز به راه حل های متفاوت و گران قیمت دارد. اما همه آنها به یک مشکل اشاره می کنند: نیاز به ایجاد یک سیستم تولید و تحویل نیروگاه مدرن ، قوی و به هم پیوسته ، که بتواند چراغ ها را در برابر حوادث شدید آب و هوایی متداول و شدید روشن نگه دارد.

از دست دادن قدرت در موج گرما ، طوفان زمستانی ، سیل و آتش سوزی فقط یک ناراحتی نیست. اغلب مسئله مرگ و زندگی است.

ما باید نیروگاه ها را گرم کنیم تا بتوانند در شرایط سوزان و انجماد با خیال راحت کار کنند. ما باید شبکه ها را با حسگرها و نرم افزاری به روز کنیم که به اپراتورها کمک کند تا مشکلات را پیش بینی کرده و از آنها جلوگیری کنند.

ما باید مجموعه ای متنوع تر از منابع الکتریکی و همچنین ذخیره انرژی بیشتر را توسعه دهیم تا اطمینان حاصل شود که قدرت کافی برای نگه داشتن آنلاین خانه ها و مشاغل در هر شرایط آب و هوایی وجود دارد. و ما باید سیستم های تکه تکه و تکه تکه خود را به هم وصل کنیم تا افزونگی بیشتری در نیروگاه های ما و برج ها و خطوطی که برق را به هر کجا که نیاز دارد برساند ، ایجاد کنیم.