چگونه فندر الهام‌بخش نسل بعدی موسیقی‌دانان است

آنها می گویند موسیقی زبان جهانی است. مهم نیست که زبان مادری شما چیست، یک آهنگ می تواند در سطح احساسی با شما صحبت کند.

از همان ابتدا، نوازندگان داستان می گفتند و در عین حال خلاقانه خود را بیان می کردند. با برندهایی مانند Fender، گیتاریست‌ها نه تنها با استعداد خود، بلکه با کیفیت یک ساز در سطح جهانی، مردم را مجذوب خود می‌کنند.

فندر بیش از 70 سال پیش در جنوب کالیفرنیا تأسیس شد. از آن زمان، این شرکت نه تنها با راک اند رول، بلکه با تمام ژانرهای موسیقی مترادف شد. از مبتدی‌ها تا هنرمندان برنده جایزه گرمی مانند اد شیران، سازها و تجهیزات Fender همچنان یکی از لوازم اصلی صنعت در هنگام یادگیری نواختن و اجرا در مقیاس جهانی است.

از زمانی که بنیانگذار لئو فندر اولین گیتار الکتریک خود را ایجاد کرد، فندر از دسته سازها و لوازم جانبی فراتر رفته است و طیفی از تجربیات دیجیتالی نوآورانه را در بر می گیرد که به شعله ور شدن بیان خلاقانه کمک می کند و به نوازندگان در هر مرحله از سفر موسیقی آنها خدمت می کند.

در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، ویرایشگر و مجری دیجیتال Adweek، با مدیر اجرایی فندر، ایوان جونز، می‌نشیند تا در مورد اینکه عشق او به موسیقی از کجا سرچشمه می‌گیرد، چگونه این برند قدیمی به Gen Z می‌رسد و پس می‌دهد.