چگونه حافظه دیجیتال خود را حفظ کنیم

این باعث شد که به سوابق ایمیل خودم و سیستم هایی که برای حفظ زندگی دیجیتال خود داریم – یا به عبارت دقیق تر، نداریم – فکر کنم.

بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها توسط Zippia Research، روزانه حدود 347 میلیارد ایمیل در جهان ارسال می شود. آرشیو خود من حاوی پیام‌های ارزشمندی است که برخی از روزهای مهم زندگی من را نشان می‌دهد: نامه پذیرش تحصیلات تکمیلی، برنامه سفر با خواهرانم، یک پیشنهاد شغلی در Tech Review، دعوتی برای ارتباط مجدد با یک دوست صمیمی که با او هستم. d ارتباط خود را از دست داد.

من ایمیل‌های پیش پا افتاده و غیر استثنایی بسیاری دارم که الگوهای روزهایم را شرح می‌دهند که هنوز هم عمیقاً برای آنها ارزش قائل هستم: سابقه یک بحث و حل آن با یکی از بهترین دوستانم، بازخورد سخاوتمندانه و مداوم از والدینم در مورد داستان‌هایی که می‌نویسم، و اوراق فرزندخواندگی برای سگ نجات یافته من

من هرگز آنقدر فکر نکرده ام که با این همه رکورد دیجیتال چه کنم. من به نوعی انتظار داشتم که همیشه توانایی دسترسی و مدیریت ایمیل هایم را بر اساس شرایط خودم داشته باشم. من در حال حاضر موارد مهم را به روشی که نامه های دست نویس عزیز را در جعبه کفش ذخیره می کنم ذخیره نمی کنم. احتمالاً باید طرز فکرم را در مورد این چیزها تنظیم کنم.

زیرا البته، در واقعیت، من فقط فضایی را از شبکه‌ای از سرورها و کابل‌های کامپیوتری در زیر اقیانوس به نام ابر، که متعلق به یک شرکت فناوری با درآمد سالانه بیش از 200 میلیارد دلار است، اجاره می‌کنم. و همانطور که یکی از منابع من، محقق Data & Society، رابین کاپلان، به من گفت، “خیلی است که از آنها بخواهیم این فضاها را برای ما به طور نامحدود فراهم کنند.”

هیچ تضمینی برای ماندگاری دیجیتال وجود ندارد. اگرچه شرکت‌های فناوری مطمئناً به ذخیره‌سازی و بایگانی داده‌ها به عنوان نقطه اصلی فروش خدمات خود اشاره می‌کنند، اسناد آنلاین مانند ایمیل‌ها در آن واحد هم دائمی‌تر و هم زودگذرتر از حروف آنالوگ هستند. و همه ما باید به این ایده عادت کنیم.

سیاست‌های جدید زودگذر بودن را پیش‌زمینه می‌کنند. کاپلان می‌گوید: «به نظر می‌رسد که یک وعده شکست خورده است. اما این وعده عمدتاً فقط ضمنی بود.

گسترش روزافزون داده‌های شخصی زمانی که تاریخ طولانی بشریت را در نظر می‌گیریم، مشکلی حاد است. حدود 180000 نفر هر روز جان خود را از دست می دهند و ترابایت داده در دنیای سایبری معلق می ماند. آرشیو اینترنت در حال حاضر روزانه بیش از 1 میلیارد URL را از وب عمومی بایگانی می کند.