چگونه تبلیغ کنندگان بریتانیایی برای تاج گذاری آماده شده اند

آلدی رکورد فروش غذا را برای این مناسبت پیش بینی کرده است و انتظار دارد تا قبل از تاج گذاری در هر دقیقه بیش از 30 کیچ بفروشد.

همچنین اسباب‌بازی‌های ویژه‌ای با مضمون تاج‌گذاری شاه چارلز و ملکه کنسورت کامیلا به‌عنوان طلسم برند خود کوین هویج منتشر کرده است.

تصویر
اسباب بازی های سلطنتی کوین هویج

اخبار بریتانیا عناوین تایمز و ساندی تایمز یک کمپین چاپی منتشر کرده اند که شامل تصاویر چارلز جوان و نقاشی های یک تاج بر سر او است که تمام زندگی خود را برای این لحظه منتظر بوده است. این تبلیغات شامل خط “انتظار به پایان رسید” است و پوشش خود را به عنوان “راهنمای قطعی” تبلیغ می کند.

با کمبود فرصت های تبلیغات رسانه ای، برندها بیشتر به شیرین کاری ها و فعال سازی های داخل فروشگاه چسبیده اند. برای مثال، برند جعبه شکلات Celebrations متعلق به مریخ، مجسمه‌ای از پادشاه جدید را تنها با استفاده از شکلات‌های آن ساخته است. این تنها در توییتر بیش از 2 میلیون بار مشاهده شده و در رسانه های بین المللی پوشش داده شده است.

در این توییت آمده است: “جشن ها و شکلات ما چارلز به هیچ وجه وابسته به کاخ نیست و نیم تنه فقط برای اهداف جشن ساخته شده است.”

کم نیست، برند شکلات متعلق به Mondelez، Cadbury، تاج شکلاتی خود را به عنوان یک شیرین کاری روابط عمومی ساخته است، در حالی که شکلات 850 گرمی The King’s Coronation را نیز منتشر کرده است که دارای یک تاج در مرکز بسته بندی است.

در همین حال، یک سوپرمارکت زنجیره ای دیگر به نام تسکو، اولین میخانه خود را به نام King in the Castle افتتاح کرد که در محله Farringdon لندن واقع شده و دارای منویی است که با غذاهای تهیه شده از مغازه تهیه شده است.

تصویر
میخانه تاج گذاری تسکو.

و رقیبش Asda دارای یک اتوبوس دوطبقه است که در رنگ های سفید، بنفش و طلایی پیچیده شده است، همراه با برخی از بند های بریتانیایی، با فعالیت های جشنی برای تبلیغ محصولات تامین کنندگانی مانند Unilever، Heineken، PepsiCo و Diageo.

تصویر
اتوبوس تاجگذاری آسدا.