چگونه تبلیغ کنندگان بریتانیایی برای تاج گذاری آماده شده اند

با این حال، نام‌های مبهم‌تری مانند «تبریک، اعلیحضرت» به طور بالقوه قابل قبول هستند، در حالی که تبلیغات یا یادگاری‌های غیررسمی نیز باید مراقب باشند که هیچ گونه تأیید سلطنتی را نشان ندهند، زیرا بازاریابان «اکیداً توصیه می‌کنند» از استفاده از نشان سلطنتی نیز خودداری کنند.

اجازه استفاده از هر تصویر یا نشانی از طریق دفتر لرد چمبرلین داده می شود.

تصویر
صفحات به نشانه تاج گذاری پادشاه چارلز سوم

مشکل دیگر برای تبلیغ کنندگان این است که با وجود حدود شش ساعت پوشش زنده در روز شنبه در اخبار BBC، BBC One، ITV، Sky News و CNN (فقط به نام چند مورد)، هیچ تبلیغی روند کار را قطع نخواهد کرد. این بدان معناست که یکی از بزرگترین مخاطبان تلویزیون در سال‌های اخیر برای تعامل با برند در دسترس نخواهد بود، اگرچه هر کانال برنامه‌های ویژه‌ای تولید کرده است که برای تبلیغ‌کنندگان باز است.

«تاج گذاری از [His Majesty] اما گورملی، مدیر عامل ITV Daytime گفت: شاه چارلز سوم یک رویداد تلویزیونی است که یک بار در زندگی اتفاق می افتد. ما در اینجا در ITV Daytime ساعت‌ها محتوای سفارشی و همچنین نمایش‌های مستقل ویژه تولید می‌کنیم تا این مناسبت تاریخی را با مخاطبان خود چه در داخل و چه در سطح جهانی جشن بگیریم و بزرگداشت کنیم.

سرمایه گذاری در تاج گذاری

پس چگونه برندها وارد عمل شده اند؟

Heinz نام کچاپ گوجه‌فرنگی خود را به Kingchup تغییر داده است و بطری‌های نسخه محدود را به فروش می‌رساند. برند Spirit Pimm’s یک بطری تاج گذاری با نسخه محدود عرضه کرده است که ایده آل برای بسیاری از مهمانی های خیابانی است که برگزار می شود. برای این کار، پریمیر فودز طیف محصولات خود را از جمله برند بیستو، مجموعه کیک‌های آقای کیپلینگ و حتی آمبروزیا دوون کاستارد را تغییر داده است تا دارای بند آبی و قرمز و جک‌های یونیون باشد. Walkers، تولید کننده ترد، دو طعم خاص با کوکتل کینگ میگو و رگال بره و نعناع را با بسته بندی هایی با مضمون واقعی منتشر کرده است.

تصویر
کینگچاپ گوجه فرنگی از هاینز

بالاترین مشخصات کمپین تبلیغاتی بالای خط (تولید زیادی وجود ندارد) برای سوپرمارکت Aldi بوده است، که از این فرصت استفاده کرد و جنگ قدیمی را با خرده فروش رقیب Marks & Spencer بر سر شباهت و مالکیت IP کاترپیلار محبوب خود باز کرد. کیک ها. این تبلیغ با بازی کردن یک شوخی، گروهی از مردم را می‌بیند که از جشن تاجگذاری لذت می‌برند که هر کدام لباس کرم‌ها به تن دارند. همه چیز خوب است تا اینکه کالین (نام کاترپیلار M&S) به یک پذیرایی کاملاً جالب رسید.